آمریکا تحریم های جدیدی را علیه حزب الله لبنان اعمال کرده است


ساعت: 01:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915047

ایالات متحده آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه مقاومت از اعمال تحریم های جدید علیه جنبش حزب الله لبنان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المیادین، ایالات متحده آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه جنبش حزب الله لبنان، تحریم های جدیدی را علیه این جنبش وضع کرده است.

بر اساس این گزارش، وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه حزب الله لبنان خبر داد.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که سه فرد و دو سازمان مرتبط با حزب الله را تحریم کرده است.

در همین حال شیخ علی اوتابوش، نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: آمریکایی ها پس از شکست در جنگ نرم و سیاست فشار، محاصره، تحریم و گرسنگی دادن مردم لبنان، خود را متعهد به ایجاد هرج و مرج کردند. تجزیه لبنان

وی افزود: این نسل و نسل‌های آینده دارای ایمان و بصیرت هستند و هرگز به اهداف شوم خود دست نمی‌زنند و کشور ما را نابود نمی‌کنند، از قدرت آن بهره می‌برند و ثبات و وحدت آن را بر هم نمی‌زنند.

شیخ علی اوتابوش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آمریکا و غرب باید از تأثیرگذاری بر این نسل و نسل های آینده ناامید شوند زیرا راه مقاومت را در پیش خواهند گرفت.

عتفوش تاکید کرد: یکی از راه های محافظت از لبنان در برابر نقشه های آمریکا برای بی ثبات کردن لبنان، انتخاب رئیس جمهوری است که اولویت آن وحدت مردم لبنان و حفظ ثبات و حاکمیت داخلی کشور و بیرون کشیدن آن از بحران ها و توجه به عوامل است. قدرت لبنان

شیخ علی اوتابوش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر تفاهم و توافق بر سر انتخاب رئیس جمهور گفت: گروه های سیاسی لبنان باید مسئولیت پذیر باشند و با اجماع به آن نگاه کنند تا کشور خیلی سریع از خلاء نجات پیدا کند. .

دیدگاهتان را بنویسید