آمریکا خواستار جنگ کور شیعه و سنی / مزدور داعش از جنگ های نیابتی آمریکا شد

زمان: 15:05
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776273

سخنگوی ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه داعش ملعون مزدور جنگ های نیابتی آمریکا بود ، گفت: آمریکا خواستار آغاز کورکورانه جنگ شیعه و سنی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی گفت: برخوردهای سیاسی ائمه با دولت های زمان خود به چند دوره تقسیم می شود ؛ اولین دوره پس از رحلت پیامبر (ص) دوره سکوت است. دوره دوم دوره قدرت آمیخته با ظلم است.

امام جمعه مشهد افزود: دوره دیگر دوره تلاش های سازنده بلندمدت در رابطه با آنچه در انقلاب بزرگ کربلا اتفاق افتاده است. دشمنان نیز برای خنثی کردن این درگیری های سیاسی به سرکوب و سرکشی روی آوردند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه اخیراً تعدادی از عاشقان اهل بیت (ع) در شهر قندوز افغانستان کشته شده اند ، گفت: سابقه این پرونده دو موضوع مهم است ؛ داعش ملعون مزدور جنگ های نیابتی آمریکاست که افغانستان را در ذلت و تحقیر قرار داد و کارنامه آمریکا در آن 20 سال ظلم ، ضعف و قتل است و سرانجام با تحقیر افغانستان را تخلیه کرد.

این عضو مجلس خبرگان افزود: ایالات متحده به دنبال بی ثبات سازی افغانستان و از سوی دیگر ایجاد یک جنگ داخلی ، قومی و مذهبی است. انقلاب اسلامی در ایران بزرگترین سنگر مبارزه با استکبار است. ایالات متحده در مورد داعش و رویکرد آن اشتباه می کند. جنگ سنی و شیعه از اینجا شکل نگرفته است. در عراق و سوریه برخی از اهل سنت توسط همین داعش کشته شده اند ، بنابراین این جنگ بین شیعه و سنی نیست. آمریکا اینجا کور است. مشکل اصلی جنایات آمریکاست که افغانستان را در ذلت و تحقیر قرار داده است.

آیت الله علم الهدی گفت: در دوران دفاع مقدس روزنامه های آمریکایی نوشتند که شبهای تاریک تهران از روزهای روشن نیویورک ایمن تر است و این امنیت به خاطر خدمات پلیس این روز است که امروز متبلور شده است. در پلیس قهرمان “.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید