آمریکا در پشت صحنه 17000 قتل منافقین در ایران است/ نفوذ فعالان حقوق بشر در 70 کودتا در جهان


ساعت: 08:37
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881264

سید محمد حسینی گفت: منافقانی که 17 هزار نفر را در ایران کشتند مورد حمایت آمریکا قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکمعاون پارلمانی رئیس جمهور شامگاه سه شنبه در همایش حقوق بشر آمریکا که در تالار شهید سبحانی کرج برگزار شد، گفت: آمریکا نشان داده که پایبند به اخلاق و پایبند به معنویت در جهان است.

سیدمحمد حسینی افزود: به نظر آنها آمریکا برای نجات کشورها برای گسترش تمدن لیبرال دموکراسی تلاش خواهد کرد، پس از کودتای 28 مرداد در ایران مؤسسه فرانکلین را تأسیس کردند و کتاب های آمریکایی را به فارسی ترجمه کردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها همواره مدعی ارزش ها بوده اند، تصریح کرد: به گفته رسانه های غربی، منشأ تعامل و روابط ایران با آمریکا تسخیر لانه جاسوسی است، اما به نظر ما کودتای 28 مرداد خواهد بود. بیانگر رفتار غرب در قبال ایران است.

سید محمد حسینی به گستاخی آمریکایی ها و منفعت طلبی آنها در ایران و سایر کشورها اشاره و تصریح کرد: اساس آمریکا بر برخورد با بومیان، بیرون راندن سرخ پوستان و آبادانی این کشور با جنگ و سلطه استوار است.

وی گفت: آمریکا به نام توسعه دموکراسی به نقاط مختلف جهان حمله کرده است، اما برای سلطه از ژاپن، چین، فیلیپین و کره گرفته تا غرب آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین، آمریکا عامل جنگ بوده است. در 102 کشور و در 70 کشور کودتا کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: دولت هایی که پایگاه مردمی داشتند توسط آمریکایی ها سرنگون شدند، آمریکا 20 سال افغانستان را تحت کنترل داشت، کشوری با چنین تجربه ای تلاش می کند به ایران حقوق بشر بیاموزد.

سیدمحمد حسینی تصریح کرد: آمریکا کوچکترین اتفاق داخلی در ایران را نقض حقوق بشر می داند و هیاهو ایجاد می کند، در حالی که به دلیل رفتار فرعونی خود سالانه 4 هزار نفر در زندان های آمریکا جان خود را از دست می دهند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها با سابقه سیاه خود مصمم هستند وضعیت هسته ای کشورها را مشخص کنند، تصریح کرد: یک میلیون و 300 هزار نفر از مردم عادی عراق را با رفتار وحشیانه بمباران کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین گفت: جنگ سوریه تمام شده و داعش نابود شده است، اما منابع نفتی این کشور همچنان در دست آمریکاست، آنها به نام مبارزه با داعش ائتلاف کردند و مستقر شدند. در سوریه

حسینی با اشاره به اینکه ایران عراق و سوریه را از سلطه داعش نجات داد، افزود: آمریکایی ها 70 سال است که با حمایت از رژیم صهیونیستی در فلسطین جنایت می کنند، حقوق بشر ابزاری است در دست آنها برای مقصر دانستن دیگر کشورها که آنها را زیر پا می گذارند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها عده ای سیاه پوست را برده می دانند و آنها را شهروند درجه دو می دانند، حتی کنفرانس افق نو نادر طالب زاده را تحریم کردند، دولت یازدهم تلاش کرد آن را تعطیل کند اما به امید احیای آن.

حسینی با اشاره به اینکه نظام سرمایه داری نسبت به مردم عادی ظلم می کند، تصریح کرد: برخی از غربی های محلی پس از حمله آمریکا به افغانستان آنها را منجی می دانستند اما مردم 20 سال فقر و بدبختی گرفتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: 24 میلیون نفر در افغانستان نیازمند کمک هستند و 90 درصد زیر خط فقر هستند، 50 درصد آنها با گرسنگی و مهاجرت به ایران، انگلیس و ترکیه مواجه هستند و ذلت در اروپا به دلیل فقر و فقر است. بدبختی

حسینی با اشاره به اینکه آمریکا 20 سال است در افغانستان حقوق بشر را زیر پا گذاشته است، افزود: امام (ره) در سال 2043 به تسلیم شدن اعتراض کردند اما این مرجع تقلید را شبانه دستگیر کردند و به ترکیه و در نهایت به نجف تبعید کردند.

وی تصریح کرد: آمریکا به دنبال این بود که فرار امام (ره) به ایران یا ترور رهبرانقلاب را هدف قرار دهد اما رهبر کبیر انقلاب نقشه های آنها را خنثی کرد. باشد که انقلاب پیروز شود.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر لانه جاسوسی تسخیر نمی شد، کودتای دیگری از سوی آمریکایی ها در 7 مرداد انجام می شد.

وی گفت: منافقانی که در ایران 17 هزار نفر را کشتند مورد حمایت آمریکا قرار گرفتند.

حسینی با اشاره به اینکه آمریکا در پایان جنگ جهانی دوم ژاپن را بمباران شیمیایی کرد، افزود: تنها کشوری که در جهان از سلاح هسته‌ای استفاده می‌کند، به دنبال تعریف نقش انرژی هسته‌ای برای سایر کشورهای متخاصم است. “

وی تصریح کرد: آمریکایی ها حتی نتوانستند استفاده از سلاح در کشور خود را تایید کنند و بدون توجه به ناامنی ها به دنبال منابع برای کارخانه های اسلحه سازی هستند و 73 درصد مردم آمریکا مخالف تهاجم کشورهای دیگر هستند.

حسینی با اشاره به اینکه 2 میلیون و 200 هزار نفر در زندان های آمریکا هستند، تصریح کرد: آمریکایی ها مخالفان خود را در شبکه های اجتماعی سرکوب می کنند، حتی تصاویر سردار سلیمانی را در فضای مجازی تحریم کردند.

وی گفت: بر اساس گزارش موسسه تامسون رویترز، آمریکا یکی از 10 کشور امن در جهان برای زنان است، آنها در مورد برابری جنسیتی صحبت می کنند، اما در واقعیت خشونت علیه زنان بسیار زیاد خواهد بود. آمریکا زنان را به بردگی می کشد. نام آزادی

معاون پارلمانی در ادامه با اشاره به اینکه قدرت آمریکا با افول فرهنگی خود رو به افول است، افزود: شرق در عرصه اقتصادی از غرب پیشی گرفته و چین، روسیه، هند، برزیل و آفریقای جنوبی قدرت گرفته اند.

حسینی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از بازداشت حمید نوری در سلول‌های انفرادی و ترور خاشقجی حمایت کرده‌اند، اما هالیوود چهره قوی‌تری از آنها ارائه کرده است، گفت: خوشبختانه انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد که قدرت آمریکا جعلی است.

وی تصریح کرد: آمریکا برجام را پاره کرد، اما امروز بدون هیچ تعهدی تلاش می‌کند به برجام بازگردد، غربی‌ها نمی‌خواهند امتیاز بدهند و به تعهدات خود پایبند باشند، در حالی که اصل مذاکره جمهوری اسلامی ایران لغو تحریم‌ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید