آمریکا دوست دارد چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را تجزیه کند و ایران را تجزیه کند


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911674

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و صورت مردم پژمرده شود و ملت را تجزیه و ایران را تجزیه می کند و این خواب های شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی شود زیرا ملت ایران قدرتمند است. و ارتجاعی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در اختتامیه کنگره ملی شهدای استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: شهادت مکان بزرگ و معراج برای رسیدن به خداست و شهدا نیز چراغ راه هستند تا این کار را انجام دهیم. در جاده راه نرو و همه یک ستاره هستند محبوب هستند

وی با تاکید بر اینکه شهدا سازنده هویت بزرگ مبتنی بر فضایل دین در جامعه ما هستند، گفت: نشانه ها و دلایلی بر حق مقاومت یک ملت در برابر دنیای استکبار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نخل شهدا بر زمین افتاد اما درخت اسلام در سرزمین اسلام بلند شد و ریشه این درخت در عمق احساسات و ایمان رشد کرد. از مردم ما، و تن این درخت گسترده شد، و شاخه هایش، عزت، برای مسلمانان امانت و عزت و کرامت آفرید.

وی با بیان اینکه شهدا سپر ملت شدند و جان خود را برای حفظ حریم نوامیس فدا کردند، خاطرنشان کرد: این شهدا هستند که ما را از وادی ظلمت وارد نور کردند.

سلامی بیان کرد: شهدا از جسم مادی برخاستند و به معراج عروج کردند و پرها را نقاشی کردند و پرواز را به ما آموختند، شهدا چهره سرنوشت جاودانه ملت را ترسیم می کنند زیرا شهادت یک واقعیت مستمر و یک واقعیت کوتاه مدت است و مکان کوچک نیست شهادت عظمت الهی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن برای مبارزه با شهدا آمده است، گفت: اکنون شاهد یک آرایش سیاسی در صحنه جهانی هستیم، آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، اسرائیل، عربستان سعودی و… در یک آرایش فشرده و جدی سیاسی در کنار هم. ائتلاف ها سیاستمداران گذشته خود با خدا و رسول و سیدالشهدا(ع) در جنگ بوده اند.

سلامی تصریح کرد: آرایش دشمن عمق یک توطئه عظیم علیه ملت را نشان می دهد و عده ای در داخل بازیچه دشمن برای نابودی ملت ایران شده اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با طلوع خورشید اسلام از مشرق، کافران را غافلگیر کردند و بر کفر غلبه کردند و خورشید انقلاب از شرق جهان طلوع کرد و پادشاهی را که نماد استعمار و استبداد بود در هم کوبید. بت ها شکسته شد و ابراهیم آمد با این پیام وحی را به گوش جهانیان بیاور.

سلامی بیان کرد: دشمن از انقلاب غافلگیر شد و احساس کرد دنیا عوض شده است و امام خمینی (ره) با انقلاب چهره جهان را تغییر دادند، دشمن جنگ و لشکرکشی به راه انداخت و بر قلب انقلاب متمرکز شدند. انقلاب اسلامی و شهدای والامقام با دستان خالی و با دلهای مطمئن و قوی در برابر دشمن ایستادند و با گامهای استوار و وعده های محکم دشمن را تضعیف کردند، وعده ای استوار که از رهبری ولایت نشأت می گرفت و آن رهبری بود. فرمانداری که باعث شکست دشمن شد.

وی با اشاره به حمله آمریکا به ایران در طبس گفت: این پیکر آمریکا بود که در بیابان های طبس می سوخت و باز هم نصرت الهی شد و کافران تعجب کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر کاری که علیه ملت انجام دادند و با گسترش اسلام دروغین استعمار انگلیس و آمریکا پدیده تکفیر را گسترش دادند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند، اما امت اسلامی یک رهبر بزرگ دارد. امام زمان (عج) کسی است که مدبر است و با نقش حاج قاسم سلیمانی توانست با دشمن مقابله کند. دشمن احساس کرد که تمام سرمایه‌گذاری‌ها و خلاقیت‌های سیاسی او در سرزمین‌های اسلامی مدفون است و دشمن دوباره غافلگیر شد.

مدیریت از تهدید تحریم ها فرصت ایجاد کرد

وی به تحریم ملت ایران اشاره کرد و گفت: ماهواره ها به آسمان رفتند و هسته های کوچک ماده از هم جدا شدند و ما به انرژی هسته ای رسیدیم و همه نیازها را در داخل تامین کردیم و هیچ گاه مانند شاخه های ابی طالب نبودیم، هر چند همه آنها بودند. تلاش کردند ملت را تسلیم کنند، اما رهبری این تهدید را به فرصتی برای افزایش عزت مادی و شکوه مادی تمدن انقلاب اسلامی تبدیل کردند.

سلامی با تاکید بر اینکه روح قرآن در سرزمین ایران حکمفرماست، گفت: قرآن در دل ها، اعضا و جوارح ملت ایران اثرگذار است و امت مقام معظم رهبری را قرار داده است. انقلاب در دل است، زیرا این امت با امام مجتبی (علیه السلام) خلوت کرده است، او فهمیده و می داند که امام مسلمین نباید در میدان تنها بماند و این پیام شهید است.

اشتباهات رهبر اسلام توسط ملت ایران تکرار نخواهد شد

فرمانده کل سپاه گفت: پیام شهدا این است که اشتباهات رهبر اسلامی توسط ملت ایران تکرار نمی شود و ملت ایران آگاه است. الان همه در میدان حضور دارند به ویژه علما و مراجع و مروجین شریعت، علمای ما همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار بوده اند، از شیخ فضل الله نوری شهید گرفته تا آیت الله مدرس، میرزای شیرازی، آخوند خراسانی، آیت الله بهبهانی، طباطبایی. ، مطهری، بهشتی، محلاتی، شهدای محراب و هزاران شهیدی که همواره پایه و اساس ملت استکبارستیز ایران بوده اند و نور آنها فضای این سرزمین را برای همیشه روشن کرده است.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان یک سرباز کوچک خاطرات دلگرم کننده ای از دغدغه ها، نگرانی ها، غم ها، بلکه شجاعت، درایت، تفکر عمیق، تدبیر الهی، دشمنی و رهبری مستمر دارم، امروز این مرد بزرگ کشتی نجات ملت است. در امواج

سلامی تصریح کرد: ملت در کنار رهبری ایستاده و سربلند است در حالی که دشمن فکر می کند با آوردن چند فریب خورده به صحنه می تواند انقلاب شکوهمند را به خطر بیندازد، ملت ایران زنده است و دشمن آرزوی فاجعه دارد.

آمریکا می خواهد ایران ژاندارم منافعش در منطقه باشد

وی ادامه داد: دشمن می خواهد شاهانی را برای ایران تعیین کند و سپس تبعید کند و 40 هزار مستشار در ایران مستقر کند. آن‌ها می‌خواهند خیابان‌های ما پر از شراب‌خانه‌ها و قمارخانه‌ها باشد و چهره‌ی زنان ما را ناشناس جلوه دهند و آنها را شبیه زنان غربی جلوه دهند، آنها می‌خواهند که ما یکی از ستون‌های دوقلوی سیاست نیکسون در خلیج‌فارس و ژاندارم‌های منافع آنها و ما باشیم. جوانان خدا را می پرستند، عبادت نمی کنند، می خواهند حجاب، سنگر کلیدی برای حفظ کرامت و حرمت و حفظ ارزش های والای اسلام را از زنان ما بگیرند.

سلامی گفت: هر که صدای بنده من را می شنود بداند که فریاد دشمن فریاد شیطان است و در جنگ خدا و رسول آمده اند تا عصمت را از چهره پسران و دختران ما بردارند و نمادهای شیطانی را به جوانان ما و جوانان وطن نسبت دهید، همه بدانند که این توطئه دشمنان است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آمریکا دوست دارد خیابان های ما پر از آتش و دود شود و ما ماهواره به فضا نفرستادیم و بیمارانمان دارویی برای درمان آنها نداشتند. آمریکا دوست دارد جوانان ما را در کوچه و خیابان کشته و چهره های پژمرده مردم را ببیند و ملت را تجزیه کند و ایران را تجزیه کند و این خواب های شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی شود زیرا ملت ایران محکم و مقاوم ایستاده است.

وی گفت: زنان ما از حجاب به عنوان سنگری برای حفظ ارزش های والای خود دفاع می کنند و جوانان ما فریب خوردگان برمی گردند و دوست داریم لباس جهاد بپوشند و با مستکبرین روبرو نشوند. تبدیل شدن به پیاده نظام دشمن و این هدفی است که ما در حال تحقق آن هستیم.

سلامی تصریح کرد: ما دشمن را شکست دادیم و جایی برای پیروزی برای دشمن نگذاشتیم و کافران راهی برای شکست مومنین ندارند و راه های جهاد را آموخته ایم و پیش خواهیم رفت.

با هم بر مشکلات کشور فائق خواهیم آمد

وی با بیان اینکه قدرت دفاعی خود را افزایش می دهیم و با هم مشکلات اقتصادی را پشت سر می گذاریم، افزود: درست است که مشکلاتی وجود دارد اما هیچ ایرانی نمی خواهد انقلابش را به خاطر مشکلات اقتصادی لطمه بزند، مردم واقع گرا هستند و دانشمندان در این زمینه هستند. مظاهر حسد الهی و نماد دین و ارکان عزت ملت ایران هستند.

سلامی تصریح کرد: سرمایه های هنگفتی در اختیار داریم که اگر حرکت کنند ایران به قدرتی بزرگ در دنیا تبدیل می شود و امروز در آستانه قدرت جهانی شدن هستیم و نگران هیچ چیزی نیستیم و به یاری خداوند پیش می رویم.

دیدگاهتان را بنویسید