آمریکا محور شرارت در جهان است/ شهید بهشتی الگوی بین المللی است


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879245

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت؛

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: آمریکا کانون شرارت در جهان است و جنایات بی شماری در نقاط مختلف مرتکب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم هفتمین مراسم شهدای تایر که صبح امروز (16 تیر) در مصلی امام خمینی (ره) ایلام برگزار شد، گفت: در در موقعیت حساسی با استکبار مقابله کرد و مقدمه ای برای شکست قدرت های بزرگ فراهم آورد.

وی گفت: یکی از برهه های مهم برای امام خمینی (ره) گفتمان امام است که انقلاب اسلامی را رقم زد.

سردار شاکرمی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد، دنیا به سمت تفکرات مارکسیستی و چپ کشیده شد که گفتمان انقلاب اسلامی علیه استکبار شکل گرفت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: ریشه دشمنی با آمریکایی ها را باید در خود آمریکا جست وجو کرد که به دنبال براندازی حکومت هاست و از این رو مرتکب انواع جنایات شده است.

وی یادآور شد: آنها می خواستند روی شریان های انتقال انرژی تمرکز کنند و در اختیار داشته باشند و با انواع جنایت ها به دنبال رسیدن به اهداف خود بودند اما گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل آنها و نقشه هایشان ایستاد. ” بی اعتبار.

سردار شاکرمی با اشاره به جنایات آمریکا در منطقه گفت: آمریکایی ها در کشورهای منطقه مانند سوریه جنایات مختلفی را مرتکب شده اند و با گروه هایی مانند داعش که وحشیانه ترین فجایع انسانی را مرتکب شده اند، جنگ نیابتی به راه انداخته اند. همکاری شرکت‌ها. «رسانه‌ها تلاش می‌کنند که ما باید توجه جهان را به جنایات آنها جلب کنیم.

وی گفت: آمریکا و متحدانش هشت سال است که جنگ نیابتی همه جانبه را به ما تحمیل کرده اند، اما امروز از صفر به صفر رسیده ایم و دشمن توان مقابله با تجهیزات دفاعی و امنیتی ما را ندارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ادامه داد: امروز جبهه استکبار با فضای مجازی در جنگ های نیابتی سعی در ایجاد ناامنی و از بین بردن هویت اسلامی دارد.

وی گفت: تحت تاثیر گفتمان امام خمینی (ره) امروز در عرصه های مختلف به ویژه در فضای مجازی رژیم غاصب صهیونیستی در حال کوچک شدن است.

سردار شاکرمی با اشاره به شخصیت شهید بهشتی تصریح کرد: شهید بهشتی در شاه انقلاب اسلامی بود و با مطالعه سیره این شهید بزرگوار می توان به جایگاه والای وی پی برد.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی هرگز عقب نشینی نکرد، گفت: شهید بهشتی هیچگاه برای مطالبه حقوق بشر عقب نشینی نکرد و مدافع مردم بود و قوه قضائیه را در تراز انقلاب اسلامی تشکیل داد و امروز راه را به ما نشان داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: شهید بهشتی شخصیتی جهانی است که گفتمان امام و انقلاب اسلامی را اعمال می کند و در راه قله انقلاب اسلامی مرده است. شهادتش نشان از عجز و ناتوانی دشمنان دارد و چراغ راه عبور ما هر از چندگاهی است.

سردار شاکرمی ادامه داد: امروز جریان های مختلف در داخل و خارج از کشور تلاش می کنند تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و فرهنگ اسلامی ما را ریشه کن کنند و به این ترتیب از روش ها و عملیات روانی مختلف استفاده می کنند که باید مراقب این گونه حرکت ها باشیم.

وی ادامه داد: امروز با وجود اینکه مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند اما در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و فرزندان خود را به آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم کردند و در نقاط مختلف کشور درک بالایی از مشکلات دارند. در قلب نظام اسلامی قرار دارند و به دنبال توسعه در همه اجزای آن هستند زیرا نظام اسلامی متعلق به مردم است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: امروز دشمنان در هر فرصتی در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستند اما دامنه انقلاب اسلامی از مرزهای خود فراتر رفته و در دنیا توسعه یافته است.

انتهای پیام/ ر

دیدگاهتان را بنویسید