آمریکا 8 مدیر یک شرکت ایرانی را تحریم کرد

آمریکا 8 مدیر یک شرکت ایرانی را تحریم کرد

جمعه شب، وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را علیه ایران به دلیل برنامه هواپیماهای بدون سرنشین این کشور اعمال کرد. در تحریم های جدید آمریکا، هشت نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت پراور پارس در فهرست تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفته اند. دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده همچنین دو کشتی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به نام های مکران و ناواچه دانا را به عنوان املاکی که دولت ایران در آنها منافع داشت شناسایی کرد.

فارس: جمعه شب وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را علیه ایران به دلیل برنامه پهپادهای این کشور اعمال کرد.

در بیانیه خزانه داری آمریکا آمده است که دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا هشت کارمند شرکت پرور پارس را که پیش از این در لیست تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا به دلیل تولید پهپاد شاهد قرار داشت، تحریم کرده است.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده همچنین دو کشتی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به نام های ناوچه مکران و دانا را به عنوان املاکی که دولت ایران در آنها ذینفع بود شناسایی کرد.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و ​​اطلاعات مالی مدعی شد: «موسسات ایرانی به تولید پهپاد برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ایران ادامه می دهند. به طور گسترده تر، ایران پهپادهایی را برای عملیات تهاجمی روسیه با هدف قرار دادن زیرساخت های اوکراینی ارائه می کند.

این مقام آمریکایی در ادامه گفت: آمریکا به هدف قرار دادن تمامی عناصر برنامه پهپادی ایران ادامه خواهد داد.

در تحریم های جدید آمریکا، هشت نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت پراور پارس در فهرست تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفته اند.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که کشتی مکران که در عملیات دریایی شرکت دارد و دارای قابلیت پرتاب پهپاد است، در حال حاضر در یک ماموریت بین المللی است. ناوچه دانا نیز ناو مکران را در این ماموریت ها همراهی می کند.

مکران و دنا به عنوان دارایی هایی که دولت ایران در آنها ذینفع است شناسایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید