آمل قرمز شد/ سه برابر شدن بستری بیماران عروق کرونر

ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805665

پیمان خسروی گفت: وضعیت قرمز آمل قابل پیش بینی بود; زیرا نسبت به هفته قبل سرپایی و بستری دو برابر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان خسرو در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به بیماری عروق کرونر در آمل گفت: در چند هفته اخیر روند رو به رشد بیماری عروق کرونر قلب داشته ایم و تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها افزایش یافته و از آبی به زرد تغییر یافته است. و نارنجی در مدت کوتاهی . . انتشار نرم افزار ماسک وزارت بهداشت ظهر امروز به وضعیت قرمز رسید.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت قرمز در آمل قابل پیش بینی است، تصریح کرد: تعداد مراکز سرپایی و بستری نسبت به هفته قبل دو برابر شده است.

رئیس بهداشت آمل از محدودیت‌های عروق کرونر خبر داد و افزود: جلسات ممنوع، سالن‌ها تعطیل و رستوران‌ها، پذیرایی‌ها، فست‌فودها باید در بیرون باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: ممنوعیت تردد شبانه و ساعات ویژه در حال حاضر از سوی ستاد استانی بر روی تاج تایید نشده است. و واکسینه می شوند.

حسروی تصریح کرد: تعطیلی مشاغل فعلا مطرح نشده است و باید دید ستاد استانی تاج با توجه به شرایط چه تصمیماتی خواهد گرفت.
از دستاوردهای او عکس بگیرید هدیه باید برای همه سنین باشد رعایت پروتکل فاصله اجتماعی و عیب ما از عدم شرکت در تجمعات آلودگی سطوح است.

وی با تاکید بر اینکه همه سنین تحت تاثیر اومیکرون هستند، خاطرنشان کرد: این بیماری همه سنین را درگیر می کند، در سویه های قبلی کودکان کمتر تحت تاثیر بیماری عروق کرونر قلب قرار می گرفتند، اما در این شیوع بستری شدن کودکان در بیمارستان های کرونر نیز داریم.

خسوری عادی سازی را عاملی برای افزایش بیماری های عروق کرونر دانست و گفت: رعایت پروتکل ها در مازندران و شهرستان به زیر 60 درصد رسیده است.

رئیس بهداشت و درمان آمل، تمام علائم سرماخوردگی را آمیکرون خواند و افزود: همه علائم را باید امیکرون در نظر گرفت؛ اگرچه امیکرون یک بیماری خفیف عروق کرونر محسوب می شود، اما در صورت گسترش این بیماری تعداد بیماران بدحال افزایش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید