آموزش حضوری 6000 نفر / تهیه تجهیزات ایمنی موتورسواران


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878647

رهبر و کارشناس آموزش راهور کوم با اشاره به توزیع تجهیزات ایمنی بین موتورسواران گفت: فرهنگ نهضت به 6 هزار نفر به صورت چهره به چهره آموزش داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده،، هادی پناه زاده در میزگرد لزوم فرهنگ سازی استفاده از وسایل نقلیه شخصی در بین خانواده ها که فردا در دفتر پایگاه اطلاع رسانی تحلیلی کوم برگزار شد، با اشاره به اقدامات فرهنگی پلیس در این زمینه گفت: در این زمینه با توجه به، بخش آموزش فرهنگ نهضت یکی از اوست که تحصیلات خود را از همان ابتدای ورود به جامعه آغاز کرد.
وی ادامه داد: در مرحله اول سوالاتی را در مهدکودک ها مطرح کردیم که 240 نفر به صورت حضوری و 100 نفر به صورت مجازی آموزش دیدند.

مسئول و متخصص در آموزش راهور وی افزود: 37 نفر حضوری و 200 نفر در آموزش مجازی پیش دبستانی; در مقطع ابتدایی 260 نفر آموزش مستقیم و 270 نفر آموزش مجازی و در مقطع متوسطه اول 120 نفر به صورت حضوری و 650 نفر آموزش مجازی دریافت کردند.
وی گفت: برای آموزش عمومی بانوان در زمینه فرهنگ راهداری نیز اقداماتی انجام داده ایم چرا که کودکان بیشترین شنوایی را از مادران خود دارند و مادران می توانند در این زمینه موثرتر باشند.
پناه زاده افزود: همچنین آموزش های مجازی را برای سرکردگان نیروهای مسلح برگزار کردیم. برای رانندگان تاکسی و اتوبوس هم آموزش هایی ارائه کردیم.
وی گفت: طبق آماری که داشتیم از موتورسوارانی که تصادف کرده و مجروح شده بودند و یا افرادی که تخلفات زیادی داشتند دعوت کردیم و با این افراد جلسه داشتیم. علاوه بر آموزش طبق قوانین، این افراد را نیز بازآموزی کردیم.
پناه زاده با اشاره به آموزش اتباع و دانش آموزان خارجی در منطقه کوم گفت: 917 متر بیلبورد در سطح شهرستان آموزش و اطلاع رسانی در حوزه فرهنگی را ارائه کرده است.
وی ادامه داد: موتورسواران به تجهیزاتی مانند کلاه ایمنی و زونا مجهز شدند. همچنین در دو سال اخیر اطلاعیه های راهنمایی و رانندگی در نوبت صبح و عصر اعلام شده است.

مسئول و متخصص در آموزش راهور وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مدت علاوه بر آموزش مجازی، 6000 نفر را به صورت حضوری آموزش دادیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید