آموزش و پرورش قم: در 4 مدرسه از 5 مدرسه ای که خبر مسمومیت دانش آموزان منتشر شد، آلودگی مشاهده نشد/ تنها در یک مدرسه 3 دانش آموز به دلیل نقص سیستم گرمایشی مسموم شدند.

آموزش و پرورش قم: در 4 مدرسه از 5 مدرسه ای که خبر مسمومیت دانش آموزان منتشر شد، آلودگی مشاهده نشد/ تنها در یک مدرسه 3 دانش آموز به دلیل نقص سیستم گرمایشی مسموم شدند.

سیامک محبی مدیر ناحیه چهار اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: استرس ناشی از احتمال مسمومیت در یکی از مدارس دخترانه این استان 18 دانش آموز دختر را روانه مراکز درمانی کرد. محبی ادامه داد: دانش آموزان به دلیل به هم ریختگی وضعیت مدرسه و بروز چنین اتفاقاتی دچار اضطراب و استرس شدند و آنچه مشهود بود اضطراب دانش آموزان بود و دانش آموزی با بیماری سخت نداشتیم.

مدیر ناحیه چهار اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: استرس ناشی از احتمال مسمومیت در یکی از مدارس دخترانه این استان 18 دانش آموز دختر را روانه مراکز درمانی کرد.

سیامک محبی، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم امروز 25 بهمن ماه در سخنانی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی دانشجویان مسموم گفت: با اطلاع مرکز اورژانس بلافاصله تیم کامل پزشکی در محل حادثه حاضر شد. تصادف و طبق بررسی های اولیه دانش آموز بدی نداشتیم.

محبی ادامه داد: دانش آموزان به دلیل به هم ریختگی وضعیت مدرسه و بروز چنین اتفاقاتی دچار اضطراب و استرس شدند و آنچه مشهود بود اضطراب دانش آموزان بود و دانش آموزی با بیماری سخت نداشتیم.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طبق نمونه خونی که از دانش آموزان در مدارس گرفتیم، وضعیت آنها طبیعی است. منتقل شدند و طبق آزمایشات انجام شده سالم هستند و از بیمارستان مرخص شدند.

همچنین محمدی مدیر ناحیه چهار اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: استرس ناشی از احتمال مسمومیت در یکی از مدارس دخترانه این استان 18 دانش آموز دختر را روانه مراکز درمانی کرد.

محمدی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر مسمومیت در برخی مدارس دخترانه قم گفت: با اعلام احتمال مسمومیت دانش آموزان در 5 مدرسه، بر اساس دستورالعملی که به مدارس در چنین حوادثی داده شد، ابتدا مدیران مدارس با 115 تماس گرفتند. موارد اورژانسی و درخواست اعزام آمبولانس..

وی افزود: از این تعداد تنها 21 نفر از 2 مدرسه به مرکز درمانی شهید بهشتی قم منتقل شدند.

محمدی بیان کرد: طی بررسی های کارشناسی توسط سازمان آتش نشانی و مرکز بهداشت استان در 4 مدرسه آلودگی مشاهده نشد و فقط در مدرسه دخترانه امامی به دلیل نقص در سیستم گرمایشی 3 دانش آموز به دلیل اعزام به بیمارستان اعزام شدند. مسمومیت با مونوکسید کربن

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام امدادگران اورژانس 18 دانش آموز دختر مدرسه دخترانه میشم تمر قم به دلیل عدم مدیریت صحیح اوضاع دچار خطر شدند، گفت: از 3 مدرسه دیگر حتی یک دانش آموز به بیمارستان اعزام نشدند. “

دیدگاهتان را بنویسید