آموزش کلیه مقاطع تحصیلی استان قزوین تا پایان هفته جاری غایب است


ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807942

نقی سیاهکالی مرادی از غیبت کلاس های تمام مقاطع تحصیلی استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی فعالیت های آموزشی نیست، بلکه آموزش ها در فضای مجازی ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقی سیاهکالی مرادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ وی با اشاره به بازگشایی مدارس بیماری های عروق کرونر قلب گفت: با تمهیدات اندیشیده شده تا پایان هفته جاری کلاس های آموزشی دانش آموزان استان قزوین به صورت نیمه وقت در تمامی مقاطع تحصیلی در فضای مجازی برگزار می شود.



وی افزود: تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی فعالیت های آموزشی نیست، بلکه آموزش و پرورش در بستر فضای مجازی و شبکه شاد ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با مجوز ستاد کرونای قزوین مدارس روستایی زیر 10 دانش آموز که امکان برگزاری کلاس های مجازی و استفاده از شبکه شاد را ندارند به صورت حضوری برگزار می شود.

فعالیت گروه های آموزشی با دو سوم پرسنل



وی گفت: پیش بینی نحوه برگزاری ساعت کاری تا پایان سال جاری سخت است اما با توجه به شرایط اخیر کرونا و گسترش آمیکرون، حضور یا عدم حضور ساعت ها منوط به تصمیم ولیعهد استان است. -دفتر مرکزی که احتمالا هر هفته اعلام خواهد شد.



سیاهکالی مرادی گفت: کار کارکنان ادارات آموزش و پرورش استان قزوین در شرایط قرمز و بحران تاج برای دو سوم کارکنان شخصی و دورکاری برای یک سوم کارکنان خواهد بود.



وی در پایان گفت: در رنگ تاج آبی زرد کلاس ها خصوصی بوده و کارکنان ادارات آموزشی در محل کار خود حضور خواهند داشت.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید