آموزش 200 مدی جوان در استان مرکزی


ساعت: 21:31
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887755

ربیعی رویکرد اتاق های فکر را بسیج مداحان تبیین جهاد عنوان کرد و گفت: مهمترین هدف از تشکیل اتاق های فکر نهادینه سازی ارزش های اسلامی در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ ابوالفضل ربیعی، مسئول بسیج معزز سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در نشست هیئت های فکری این نهاد اظهار داشت: ترویج و تقویت ارزش های اصیل دینی، دینی و انقلابی بیش از همه است. مأموریت مهم هیئت های مذهبی و بسیج مراجع تقلید با بهره گیری از هیئت های عقیدتی در این راستا هدایت، راهنمایی، نظارت و گام برداشته است.

وی افزود: اندیشکده های بسیج مداگان متشکل از کارشناسان برجسته دینی و بزرگان حسینی هستند که در ایام مختلف سال پیگیر مسائل و سیاست های این سازمان هستند.

ربیعی رویکرد اتاق های فکر را بسیج مداحان تبیین جهاد عنوان کرد و گفت: مهمترین هدف از تشکیل اتاق های فکر نهادینه سازی ارزش های اسلامی در جامعه است.

وی تاکید کرد: از دیگر فعالیت های مهم بسیج مداح، تربیت نیروهای موثر و انقلابی در هیئت های مذهبی است که عمده فعالیت های آن نوجوانان و جوانان است و برگزاری سمینارها و اردوهای آموزشی تخصصی نیز در همین راستا است.

مسئول سازمان بسیج مداگان استان مرکزی ادامه داد: در یک سال گذشته بیش از 200 نوجوان با همت کارگاه های تخصصی بسیج مداگان آموزش و پرورش دیده اند که از این سرمایه های ارزشمند در برنامه های مختلف استفاده می شود.

وی فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی را از دیگر فعالیت های بسیج مداگان برشمرد و افزود: 13 گروه جهادی در سطح استان مرکزی تشکیل شده است که در مناطق محروم و حاشیه نشین نقش آفرینی می کنند و آخرین فعالیت جهادگران این سازمان تکمیل است. طرح جدول گذاری روستا خوب است و اردوهای جهادی در طول سال ادامه دارد، همچنین توزیع بسته های رزق و روزی به مناسبت های مختلف از دیگر فعالیت های بسیج مداحان است که به صورت هدفمند انجام می شود.

ربیعی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه های فرهنگی بسیج مداحان ایجاد نشاط اجتماعی است و در این راستا مراسم محله ای را با مشارکت سایر دستگاه ها برگزار می کنیم، گفت: سبک زندگی اسلامی که یکی از شاخه های آن است. علویان، فاطمیه و حسینی یکی از مهم ترین نکات و توصیه ها برای بسیج مدیون به هیئت های مذهبی است، زیرا مدی ها به عنوان مؤثرترین گروه های مردمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی در جماعات دینی یک اصل مهم است و خوشبختانه در دو سال اخیر جامعه دینی علاوه بر اهتمام به این امر، نسبت به این امر اقدام کرده است. نمونه ای برای سایر گروه ها برای کاهش آسیب های ناشی از بیماری ها نیز اقدامات قابل توجهی انجام داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید