آنچه امروز به کشور آسیب می زند تحریم های داخلی است


ساعت: 20:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805948

استاندار تهران با اشاره به اینکه دیوار تحریم ها شکسته شده و دشمن دیگر چیزی برای ارائه ندارد، گفت: آنچه امروز بر کشور تحمیل شده تحریم های داخلی است و باید آن تحریم ها را برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری جمعه شب در مصلی نماز جمعه حیرآباد با بیان اینکه یکی از دلایل سست شدن ریشه های انقلاب جدایی کارکنانشان از مردم است، گفت: رفع کنید.

استاندار تهران با اشاره به حقوق های نجومی و زندگی آنها در چنین فضای نامتعارف برخی مدیران، گفت: این رفتار بخشی از خوی استکبار است، فراموش کردن مشکل ساده زیستی که یکی از درس های مهم امام است. مشکلی برای یادآوری برخی است زیرا مردم بیش از 10 سال است که از شرایط سخت، تحریم و مشکلات اقتصادی رنج می برند، اما آنها را تحمل نمی کنند و می خواهند مسئولان مانند آنها باشند.

وی گفت: حل نشدن مشکلات مردم یکی از مواردی است که ایمان مردم را به انقلاب تضعیف می کند، زیرا هر بار که به مردم مراجعه می کردیم، مردم دستگیر می شدند و در هیرباد روی صحنه می آمدند، کاری که دولت مجبور به انجام آن شد. کمک این افراد و این یعنی استفاده از ظرفیت مردم برای اعتماد به آنها.

منصوری بیان کرد: مردم می توانند در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کمک کنند و حساب کردن بر ظرفیت مردم یکی از ویژگی های مدرسه حاج قاسم است که امروزه بسیار به آن اشاره می شود و در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند حاج قاسم به مبانی اعتقاد دارد. «و این درس مدیریت برای یک فرد مسئول است و ما نباید وارد دیدگاه‌های سیاسی و جناحی شویم و صلاحیت‌ها را کنار بگذاریم.

استاندار تهران گفت: آثار تحریم ها کم شده و دشمن تمام تلاش خود را انجام داده و فروش نفت به شدت افزایش یافته است، یعنی دیوار تحریم ها شکسته شده است اما آنچه برای ما ضرر دارد تحریم های خارجی نیست بلکه تحریم های داخلی است. تحریم ها: «و هیچ صلاحیتی از سوی مدیریت وجود ندارد و فلج کردن فرآیندهای تولید یک تولیدکننده تحریم داخلی است و این موارد را در قوه قضائیه و دولت داریم که گذاشتن یک نفر نوعی تحریم داخلی است. تحریم های داخلی، ما می توانیم تحریم های خارجی را حذف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر آنچه امام و مقام معظم رهبری فرمودند آرمان‌های منطبق با واقعیت بود، افزود: برای عقب نماندن از انقلاب خود را تطبیق دهید، انقلاب را محدود نکنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید