آیاندا پاتوسی در راه استقلال یا آفریقای جنوبی؟

آیاندا پاتوسی در راه استقلال یا آفریقای جنوبی؟

باشگاه فولاد خوزستان از فسخ قرارداد آیاندا پاتوسی و امضای قرارداد با روبرتو تورس هافبک اسپانیایی خبر داد.

این خبر در مجله آفریقای جنوبی idiskitimes نیز پوشش داده شد. این نشریه با اشاره به درخواست نکونام برای آزادی پاتوسی در پی بی انضباطی و غیبت او در تمرینات نوشت: به نظر می رسد آیاندا پاتوسی پس از جدایی از فولاد به صورت رایگان در دسترس است. این بازیکن 30 ساله به شدت از سوی باشگاه فولاد مورد انتقاد قرار گرفت، زیرا سرمربی آنها بعد از بازگشت دیرهنگام به تمرینات و اردو، حرفه ای بودن او را زیر سوال برد. پاتوسی در 5 بازی اخیر لیگ برتر ایران حاضر نشده است و با پایان دادن به قرارداد متقابل خود موافقت کرده است زیرا باشگاه به دنبال جذب بازیکن خارجی جدید روبرتو تورس است.

مجله آفریقا نیز به اختلافات نکونام و مدیرعامل سابق فولاد باشگاه بر سر پاتوسی پرداخت و نوشت: نوکنام از حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق باشگاه خواست تا به جای پاتوسی با بازیکنی قرارداد ببندد، اما او نخواست این موضوع را رعایت کند. درخواست از زمان پاتوسی به عنوان یک چهره مهم در تیم، او یکی از پردرآمدترین بازیکنان به حساب می آمد. پس از حضور حمیدرضا رادکیا در باشگاه فولاد به جای گرشاسابی، اسطوره ایران (ناکونام) که 151 بازی ملی برای تیم ملی کشورش در کارنامه دارد، به آرزویش جامه عمل پوشاند و هم تیمی سابق خود در اوساسونا را به عنوان جانشین پاتوسی به میدان آورد.

به گزارش idiskitimes، پاتوسی قبلاً با بازگشت به لیگ فوتبال آفریقای جنوبی در ارتباط بوده است، جایی که او در دو دوره جداگانه برای کیپ تاون سیتی بازی کرد، اما باید دید که آیا او بازگشت به خانه را انتخاب می کند یا حرفه خود را خارج از این کشور آغاز می کند. آفریقای جنوبی، ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید