آیا استراتژی یحیی گل محمدی قبل از دربی تغییر می کند؟

آیا استراتژی یحیی گل محمدی قبل از دربی تغییر می کند؟

تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست 2 بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان با استقلال تهران که در صدر جدول متمایل است، 6 امتیاز اختلاف پیدا کرد تا قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر با چالش شکست مواجه شود. جام این فصل

سرخپوشان پایتخت با 45 امتیاز تمرینات خود را برای رویارویی با نفت مسجد سلیمان ادامه می دهند و هرگونه از دست دادن امتیاز و اشتباهات فردی می تواند فشار انتقادات را به بالاترین حد ممکن برساند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نسبت به بازگشت کامل امید علیچاه به تمرینات گروهی خوشبین است. گلزن پرسپولیس بعد از مهدی ترابی با هفت پاس گل بیشترین تاثیر را روی گل های این تیم دارد. آلیشیا که تاکنون 5 پاس گل داده است می تواند در این تیم برای دیدار با نفت مسجد سلیمان به میدان برود.

از طرفی میلاد سرلک ملی پوش پرسپولیس شرایط کار با توپ را پیدا کرده است اما به دلیل کشیده شدن عضلات پا باید دو روز دیگر استراحت کند تا شانس بسیار کمی برای دیدار با نفت مسجدسلیمانی داشته باشد. حریف

گل محمدی که در هفته های اخیر توسط بازیکنان کلیدی مصدوم شده است. حالا او می تواند با انتخاب های بیشتر و استراتژی بهتر به جمع بازیکنان بپیوندد تا با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان تیمش را برای دربی کلانشهر 98 آماده کند.

باید دید محمد پس از کسب ضعیف ترین نتیجه سرمربی پرسپولیس در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان چه هدفی را برای انتخاب بازیکنانش تصمیم می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید