آیا استقلالی ها گزینه پرسپولیس را نمی خواهند؟

آیا استقلالی ها گزینه پرسپولیس را نمی خواهند؟

در روزهای اخیر بارها نام سعید صادقی به عنوان هافبک سه تیم استقلال، پرسپولیس و فولاد خوزستان مطرح شد اما هنوز هیچ یک از این سه تیم با این بازیکن به توافق نرسیده اند.

سعید صادقی هافبک 28 ساله گل گهر سیرجانی متولد شهرستان ساری در استان مازندران شب گذشته موفق شد با برپایی آمار قابل توجهی از پاس گل ها و جلب توجه بسیاری از تیم های مطرح لیگ برتر جشن تولد 100 سالگی خود را جشن بگیرد. لیگ.

او در بیست و یکمین بازی خود در لیگ برتر، در 2389 دقیقه 29 بازی برای گهر انجام داد، 7 گل زد و 14 پاس گل داد تا نامی برای خود دست و پا کند. این بازیکن که تا دو فصل پیش در شاههدرو حضور داشت بازیکنی نسبتا ناشناخته به حساب می آمد.

با این حال باشگاه استقلال گزارش می دهد که مذاکرات اولیه با این بازیکن انجام شده اما ظاهراً صادقی مدیر برنامه ها تعدادی را به مدیران باشگاه استقلال پیشنهاد داده که مورد تایید قرار نگرفته است. بازیکنی که فصل گذشته قراردادش با گل گهر سیریان 3 و نیم میلیارد بود حالا می خواهد برای یک فصل چند برابر شود. این رقم به هیچ عنوان مورد قبول کارکنان استقلال قرار نگرفت و به نماینده این بازیکن اعلام شد که نمی توانند این مبلغ را به او پرداخت کنند. ظاهراً سرپرست مذاکرات باشگاه استقلال به مدیر برنامه های این بازیکن گفته که برای پوشیدن پیراهن استقلال یا باید تخفیف بدهد یا از حضور در این تیم محروم شود.

نزدیکان به باشگاه پرسپولیس هم همین را گفتند و گفتند این رقم مورد تایید کارمندان نقل و انتقالات این باشگاه نیست.

نکته جالب در مورد این بازیکن علاقه هواداران استقلال و پرسپولیس به تیمش است. طوری که صفحات و کانال های مجازی آبی و قرمز تقریبا هر روز از این بازیکن یاد می کنند و او را به پوشیدن پیراهن تیم محبوبشان علاقه مند می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید