آیا استقلال از لیگ خداحافظی می کند؟

آیا استقلال از لیگ خداحافظی می کند؟

سعید مراغه چیان بازیکن سابق استقلال که سابقه گلزنی در دربی را نیز دارد در گفت و گو با خبرورزشی درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: متاسفانه بازیکنان استقلال هنوز آنطور که باید و شاید دور هم جمع نشده اند. . در واقع می خواهم بگویم شرایط به گونه ای است که تکلیف بسیاری از بازیکنان که باید قراردادشان تمدید شود مشخص نیست. بازیکنانی که ما در تیم داشتیم یا از استقلال رفتند یا خبر رفتنشان را اینجا و آنجا می شنویم.

وی افزود: تیم استقلال بازیکنانی می خواهد که همتراز این تیم باشند. گرفتن جوان از تیم هایی که نام رسمی ندارند نمی تواند مشکلات استقلال را در فصل آینده حل کند. متأسفانه خط دفاعی استقلال روز به روز ضعیف تر می شود. شنیدم عارف گلمی در آستانه جدایی از استقلال است. آیا استقلال در آینده نباید در لیگ برتر باشد؟ مدیران باشگاه این روزها آنقدر بی تدبیری کرده اند که انگار استقلال می خواهد از لیگ خارج شود! آیا او نباید در بازی های فصل آینده بازی کند؟ پس چرا این تیم تقویت نمی شود؟

کارشناس فوتبال بومی ما افزود: شرایط تیم استقلال اصلا خوب نیست! درست است که تیم قهرمان نباید فرم اولیه خود را لمس کند اما به هر حال این تیم هم نیاز به تقویت دارد. مخصوصا خط حمله و خط وسط. نقطه قوت استقلال خط دفاعی بوده است که با رفتن دانشگر و عارف غلامی برزیلی و حالا جایگاهش روز به روز ضعیف تر می شود. بازگشت سربازان به استقلال هنوز مشخص نیست یزدانی و مرادمند می توانند برگردند یا خیر؟

مراغه چیان با اشاره به بلاتکلیفی کاپیتان استقلال گفت: مهمتر از همه این است که استقلال هنوز تکلیف کاپیتانش را روشن نکرده است. حیف که وریا غفوری بلاتکلیف است. بازیکن جوان وقتی می بیند باشگاه با کاپیتان تیم اینطور رفتار می کند چه فکری می کند؟ متأسفانه شرایط استقلال به گونه ای پیش می رود که از این به بعد باید دو دغدغه مهم داشته باشیم.

پیشکسوت استقلال که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه فوتبالی خود دارد به حساسیت بازی های این فصل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دو بازی دربی در پیش داریم. ما سوپر بول را داریم. رقابت های جام حذفی و لیگ برتر بیش از هر چیز دیگری مهم است. با این شرایط پرسپولیس که هواداران خوبی دارد قطعا شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. آیا کسی به عواقب شکست دربی فکر نمی کند؟

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: به جای اینکه یک هوادار استقلال منتظر باشد تا تیمش با خیال راحت تمریناتش را شروع کند، وقتی می بیند تیم های دیگر در حال تمرین هستند اما سرمربی تیمش هنوز به ایران برنگشته، حق دارد نگران باشد! او حق دارد نگران فصل آینده باشد! چرا هیچکس به فکر این تیم نیست؟ استقلال در مجموع عقب ماند، در حالی که پرسپولیس بیشترین جذب را در فصل نقل و انتقالات داشت. کادر فنی خود را تقویت کرد و با جذب نیروی خارجی آن را به روز کرد. سیدجلال حسینی به کادر فنی این تیم اضافه شد اما استقلال هنوز مربی ایرانی خود را مشخص نکرده است!او هنوز مدافعان جدید خود را معرفی نکرده است!بازیکن شاخصی که در سطح استقلال باشد هنوز به این تیم نیامده است. کاوه رضایی یک سال است که فوتبال بازی نمی کند، چرا او را بمب نقل و انتقالات معرفی می کنند، فقط می توانم بگویم که وضعیت استقلال اصلا خوب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید