آیا بازگشت لوکادیا قطعی است؟ شایعه عجیب در پرسپولیس

آیا بازگشت لوکادیا قطعی است؟  شایعه عجیب در پرسپولیس

یورگن لوکادیا در ابتدای فصل با خریدی جذاب و ویژه به پرسپولیس پیوست و با وجود آمادگی بدنی ناآماده، به دلیل توانایی های فنی بالا، به سرعت خود را در این تیم ثابت کرد و اولین گلزن تیم یحیی گل محمدی و حتی گل محمدی شد. لیگ.

اما ماجرا به گونه ای ادامه یافت که یورگن لوکادیا به دلیل شرایط موقت تصمیمی جنجالی گرفت و در آستانه دربی اردوی این تیم را ترک کرد و راهی کشورش شد. او که پس از حضور در کشورش با سماجت و حضور عجیب خود در فرودگاه موفق شد پاسپورت خود را از مدیران تیم بگیرد، سرخ ها را به فیفا برد و ضمن پایان دادن به قرارداد یک طرفه، مطالبات خود را نیز مطالبه کرد. سوالی که با واکنش پرسپولیسی ها و شواهد آنها همراه شد.

با این حال لوکادیا بازار زمستانی عجیبی را پشت سر گذاشت و در شرایطی که نام او حتی در لیست گزینه های خرید بارسلونا قرار داشت، در نهایت بدون تیم ماند. گفته می شود پای پرسپولیس نیز در این موضوع دخیل است و او به دلیل فسخ یک طرفه و موضوع عدم ارائه مدارک و مستندات، نگران محرومیت و جریمه های احتمالی است و به همین دلیل ترجیح داده است با یک طرف میز مذاکره حاضر نشود. تیم

بالاخره در روزهای اخیر شایعه جدیدی در مورد یورگن لوکادیا و پرسپولیس منتشر شده است. بازگشت مهاجم هلندی به پرسپولیس.

سوالی که البته بیشتر در فضای مجازی و طرفداران است و سندی در این باره وجود ندارد. علاقه هواداران پرسپولیس همچنان به این مهاجم است که اگر در بدترین شرایط ممکن و 48 ساعت مانده به دربی اردو را ترک کند هنوز باعث نفرت هواداران این تیم نشده است. قطعا هواداران پرسپولیس همچنان با اشتیاق زیادی برای جذب یکی از بهترین مهاجمان و البته بازیکن خارجی تاریخ این باشگاه مواجه هستند که باعث می شود نتوانند به دلیل رفتار غیرحرفه ای او موضع سختی علیه او داشته باشند. حضور یورگن لوکادیا در تیم های مطرح و کیفیت بالای این مهاجم باعث شده حتی شایعه بازگشت او به پرسپولیس نیز با بیشترین علاقه در بین هواداران این تیم دنبال شود.

اما بررسی ها نشان می دهد این باشگاه (پرسپولیس) و حتی خود یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی سرخپوشان هیچ درخواست و تماسی برای بازگشت و مذاکره با یورگن لوکادیا نداشته اند. گل محمدی حتی در زمان خروج لوکادیا از اردوی تیم، با شکایت شخصی و حتی تیمی به موضوع پرداخت و مدعی شد که اقدام غیرحرفه ای لوکادیا به گونه ای بوده که حتی تصور می شد در بازگشت مورد قبول هم تیمی هایش قرار گیرد. گرفتن نیز

موضوع دیگری که بازگشت لوکادیا به اردوی پرسپولیس را در این مقطع کاملاً منتفی می کند، مربوط به فهرست این تیم است. پرسپولیس پس از جدایی لوکادیا لئاندرو پریرا را به خدمت گرفت و لیست بازیکنان خارجی خود را بست. با وجود اینکه لوکادیو به دلیل فسخ قراردادش از سوی پرسپولیس با پرونده حقوقی فیفا مواجه نشد، اما نام او از لیست نیم فصل دوم این باشگاه در سازمان لیگ حذف شد تا جا برای بازیکن دیگری باز شود.

با این شرایط و در فاصله کمی که تا پایان فصل و دیدارهای پرسپولیس باقی مانده است، باید گفت بر خلاف شایعات، بازگشت لوکادیا به این تیم در این فصل کاملاً دور از ذهن و غیرممکن است و باقی مانده است. ببینیم چه شرایطی در بازار تابستانی فصل آینده شکل خواهد گرفت. در این مرحله، تمایل دو طرف برای همکاری مجدد چه از طرف باشگاه، چه سرمربی و بازیکن و همچنین نتیجه پرونده تجدیدنظر آنها مورد بحث قرار خواهد گرفت. بنابراین در شرایط کنونی که چنین شایعاتی شکل گرفته و منبعی کاملا غیر موثق دارد، بیشتر یک بازی در فضای مجازی است که نتیجه ای برای پرسپولیس در پی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید