آیا بلیط هواپیما گران است؟

آیا بلیط هواپیما گران است؟

بررسی قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای پرترافیک نشان می دهد که قیمت ها به صورت خاموشی چراغ ها افزایش یافته و کرایه های جدید در سایت انجمن هواپیمایی اعلام شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از بازار، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری می گوید هنوز مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده است چرا که بررسی ها نشان می دهد شرکت های هواپیمایی به صورت خودسرانه قیمت بلیت را در همه مسیرها افزایش داده اند.

در حال حاضر در اپلیکیشن های فروش بلیت هواپیما، بلیت مسیر تهران-کیش در بهمن ماه دو میلیون و 406 هزار تومان فروخته می شود، در حالی که بر اساس لیست قیمت مصوب، قیمت مسیر تهران-کیش یک میلیون و 359 بوده است. هزار تومان

قیمت جدید بلیط هواپیما تهران – مشهد چقدر است؟

در مسیر تهران – مشهد قیمت مصوب یک میلیون و 191 هزار تومان بود که در حال حاضر یک میلیون و 340 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می شود و در مسیر تهران – قشم نیز بلیت مصوب یک میلیون و 338 هزار تومان به فروش می رسد که مبلغ فعلی یک میلیون و 715 هزار و 40 است. تومان .

در مسیر چابهار قیمت بلیت هواپیما که بر اساس لیست قیمت مصوب 22 آذر 1400 یک میلیون و 341 هزار و 500 تومان بود، در حال حاضر یک میلیون و 773 هزار و 500 تومان فروخته می شود.

لیست قیمت جدید که در وب سایت انجمن هواپیمایی بارگذاری شده است، قیمت ها را در سایر مسیرهای پرترافیک نیز افزایش داده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قیمت بلیت هواپیما تغییری نکرده و مجوزی در این زمینه صادر نشده است اما بر اساس بررسی های انجام شده سه شرکت هواپیمایی به دلیل اضافه شارژ و تخلف از مصوبه به سازمان جنایی دولت معرفی شده اند. لیست قیمت.”

محمد محمدی بخش با بیان اینکه اگر با گران فروشی مواجه شویم ایرلاین داخلی را به سازمان جنایی معرفی می کنیم، افزود: شرکت های هواپیمایی درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما را داشته اند که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید