آیا بمب بزرگ استقلال خنثی شده است؟ او باید به تراکتور برگردد

آیا بمب بزرگ استقلال خنثی شده است؟  او باید به تراکتور برگردد

هوشنگ نصیرزاده تصریح کرد: متأسفانه افکار عمومی تصور می کنند هر باشگاهی که برای نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جذب می کند سازماندهی موفقی دارد در حالی که این فرضیه صحت ندارد و خبری از نقل و انتقالات زمستانی در باشگاه های بزرگ و معتبر اروپایی نیست.

وی افزود: مربیان بزرگ فوتبال دنیا ضرب المثلی دارند که بسیار معروف است; به گفته آنها هر تیمی که بازیکنانش 2 سال در کنار هم بازی کرده باشند نیازی به مربی ندارد و می تواند بهترین نتایج را کسب کند. پرسولیس کی قهرمان لیگ برتر شد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید؟ این اتفاقات در همان سالی رخ داد که پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته شد.

مدیرعامل تراکتور خاطرنشان کرد: اگر تیم در ابتدای فصل خوب بسته شود نیازی به نقل و انتقالات زمستانی نیست. در حال حاضر در تراکتورسازی این فکر وجود دارد که همه اعضای گروه به دنبال تمدید قرارداد با این تیم برای فصل آینده هستند و قطعا در نقل و انتقالات زمستانی فصل آینده بازیکن نمی گیریم. معتقدم هر چه بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند زمان بیشتری برای هماهنگی لازم است.

نصیرزاده تصریح کرد: پیش از این تعداد پاس های متوالی در تراکتور به 5 پاس هم نمی رسید و کادر فنی قبلی معتقد بودند که توپ باید در هوا باشد اما کادر فعلی توپ را به زمین آورد و از مهارت ذاتی بازیکن استفاده کرد. بازیکنان

وی تاکید کرد: تراکتور سه فوتبالیست خوب خارجی دارد که هر سه در خط هافبک بازی می کنند و وظیفه آنها کمک به دفاع و حمله است. البته باید در نظر داشت که رابطه باشگاه و تیم بسیار نزدیک شده است و این یکی از رموز موفقیت تراکتورسازی است.

دیدگاهتان را بنویسید