آیا بیرانوند اردوی تیم ملی را ترک می کند؟

آیا بیرانوند اردوی تیم ملی را ترک می کند؟

علیرضا بیرانوند می خواست در دیدار مقابل ولز به میدان برود و حتی گارد هم از بازی محروم شد اما واقعیت این است که تیم پزشکی فیفا به او اجازه بازی نمی دهد. اگرچه کادر پزشکی فیفا تمایل علیرضا بیرانوند برای بازی در تیم ملی را درک می کند، اما سلامتی این بازیکن برای آنها مهم است و نمی خواهند جام جهانی 2022 تحت تاثیر یک اتفاق تلخ قرار بگیرد.

با این شرایط علیرضا بیرانوند در صورت صعود در دیدار مقابل آمریکا و بازی بعدی تیم ملی به میدان نمی رود. او باید به زودی عمل بینی انجام دهد.

بر اساس اخبار دریافتی، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا درخواست بازگشت علیرضا بیرانوند به تهران را برای عمل جراحی داشته باشد. زیرا این تیم دربی در پیش دارد و بازگشت دیرهنگام علیرضا بیرانوند به تهران برای این تیم فاجعه بار است. زیرا این بازیکن باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و پس از عمل به زمان نیاز دارد تا به شرایط ایده آل برگردد.

هر چه دیرتر بیرانوند به تهران برگردد به ضرر پرسپولیس خواهد بود. باید منتظر ماند و دید تیم ملی در این مورد چه تصمیمی خواهد گرفت. اگرچه به نظر می رسد او شخصاً می خواهد تا آخرین لحظه در اردوی تیم ملی بماند اما در این بین سود باشگاه پرسپولیس هم مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید