آیا تصمیم ناگهانی 2 استقلال / جدایی از آبی ها قریب الوقوع است؟

در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر بازگشت زودهنگام دو مدافع سابق استقلال به این تیم شنیده می شود. شنیده ها حاکی از آن است که محمدحسین مرادمند و سیاوس یزدانی با استفاده از کسر خدمت و معافیت از آموزش و پرورش به آب های پایتخت باز خواهند گشت. البته مرادمند چندی پیش در پاسخ به اینکه چه زمانی دوباره به جمع شاگردان مجیدی اضافه می شود، گفت: در مورد شایعات چیزی نمی گویم و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که سرباز ملوان هستم.

سیاوس یزدانی نیز پس از جدایی از مجیدی و آجرلو از استقلال به شدت انتقاد کرد. وی در گفتگوی زنده تلویزیونی سرمربی و مدیرعامل استقلال را مقصر باخت تیم ملی در سال قبل از جام جهانی دانست. یزدانی البته بعدها چندین نشریه و داستان دیگر در این زمینه منتشر کرد تا همچنان نارضایتی جدی خود را از مجیدی و آجرلو نشان دهد.

همه اینها باعث شد تا اینطور به نظر برسد که دو مدافع سابق استقلال تمایلی به بازگشت به این تیم ندارند. نحوه جدایی یزدانی و مردمند از استقلال چندان دوستانه نبود و شاید همین موضوع باعث شد تا تصمیمی غیرمنتظره برای آینده فوتبالی خود بگیرند.

مرادمند تا پایان این فصل و یزدانی تا پایان فصل بیست و دوم با استقلال قرارداد دارند. با این حساب باید منتظر ماند و دید دو مدافع استقلال چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت. آیا نارضایتی آنها از عملکرد مدیران استقلال از این تیم خارج می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید