آیا تیم ملی “شماره یک” در آسیا / پیروزی مقابل انگلیس در جام جهانی مهم است؟ چرا که نه!


ساعت: 09:39
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819101

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دلیلی وجود ندارد که فکر نکنیم می توانیم انگلیس را شکست دهیم چون نمی توانیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با شبکه HRT کرواسی در مورد دیدار مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی 2022 گفت: «علاقه‌ای به صحبت درباره روابط سیاسی ایران و آمریکا ندارم.» تفاوت بین دو طرف، اما ما فقط می خواهیم به فوتبال فکر کنیم. عبور از مرحله گروهی هدف ماست و همیشه گفته ام تیم بزرگی داریم و می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود: برای اولین بار این فرصت را داریم که به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کنیم. انگلیس سرسخت ترین رقیب ایران خواهد بود، اما با توجه به نزدیکی ایران و قطر، اینجا وطن ماست. مثل بازی در ورزشگاه آزادی خواهد بود بنابراین تمام تلاش خود را می کنیم تا از این گروه به دور بعد صعود کنیم.

اسکوچیچ درباره اتفاقی که افتاد گفت: ما در قطر 15 بازی انجام نمی دهیم، یک بازی انجام می دهیم و هر چیزی ممکن است در یک بازی اتفاق بیفتد. شاید ترجیح دهیم در بازی اول با انگلیس بازی نکنیم، اما بازیکنان زیادی داریم که در اروپا بازی می کنند و می توانند با احترام کامل برای دیگران بجنگند تا از آن گروه عبور کنند و سهمیه حذفی را کسب کنند.

وی گفت: مردم سعی می کنند بگویند ما شرایط قطر را بهتر می دانیم که این یک مزیت است اما مزیت واقعی ما این است که بازیکنان زیادی داریم که در جام جهانی دوم یا سوم حضور خواهند داشت. ما در آسیا شماره یک هستیم، اما مهم نیست. مهم این است که بهترین بازیکنانمان را آماده کنیم و می دانم که انرژی مردم ایران را با خود داریم. برای این بچه ها بازی برای کشورشان بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: دلیلی وجود ندارد که فکر نکنیم می توانیم انگلیس را شکست دهیم چون نمی توانیم! به یاد داشته باشید، من یک کروات هستم، بنابراین می دانم که می توانیم انگلیس را شکست دهیم. مردم می توانند این دیدار را تماشا کنند و بگویند پیروزی ایران مقابل انگلیس یکی از بزرگترین شوک های تاریخ جام جهانی خواهد بود. خوب! شما می توانید اینطور فکر کنید. فوتبال غیرقابل پیش بینی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید