آیا جدایی خشمگین بزرگ هواداران پرسپولیس قطعی است؟

آیا جدایی خشمگین بزرگ هواداران پرسپولیس قطعی است؟

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر توافق علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برای فصل آینده به گوش می رسد. شنیده ها حاکی از آن است که دروازه بان تیم ملی ایران به زودی با قراردادی سه ساله به جمع “قرمزها” بازخواهد گشت تا در فصل آینده دروازه بان شماره یک پرسپولیس لقب بگیرد.

قرمزها در دو فصل اخیر حامد لاک را در دروازه دارند که سال گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشت اما هرگز نتوانست فصل گذشته را در لیگ بیست و یکم تکرار کند.

بخت اگرچه چند ماه پیش قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد، اما به دلیل توافق قرمزها با علیرضا بیرانوند تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. دروازه بان سرخ پوشان که در این فصل با تصمیم گل محمدی مدتی از میادین دور بوده، شایعه شده توسط باشگاه مس کرمان مورد توجه قرار گرفته و احتمالا در پایان فصل راهی این تیم خواهد شد. به این ترتیب دروازه بان قرمزها که علاقه زیادی به پرسپولیس داشت و قبل از حضور در این تیم بارها آن را نشان داده بود، پس از دو فصل حضور در تیم محبوبش از این تیم جدا خواهد شد.

بهترین تصویر حامد لاک در ذهن هواداران پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا درخشید و پنالتی مایکون برزیل را مهار کرد. صحنه ای که قرمزها را برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

دیدگاهتان را بنویسید