آیا جدایی سردار آزمون از ترکیب آلمان قطعی شده است؟

آیا جدایی سردار آزمون از ترکیب آلمان قطعی شده است؟

از روزی که آزمون وارد بوندسلیگا شد، همه چیز آنطور که او می خواست پیش نرفته است. او 23 بازی برای این تیم انجام داد و تنها یک گل به ثمر رساند تا اینکه خبر استقبال باشگاه آلمانی از رفتن این بازیکن در رسانه ها منتشر شد.

کار به جایی رسید که گفته می شد آزمون در نقل و انتقالات زمستانی احتمال انتقال به گالاتاسرای را دارد، به همین دلیل سردار در آخرین مصاحبه خود شایعات جدایی از لورکوزن را تکذیب کرد و گفت: من واقعا بی اطلاع هستم و نمی دانم. نمی دانم این خبر از کجا می آید. من با لورکوزن قرارداد دارم و دوست دارم در این تیم موفق باشم. اکنون تمرکز من روی دورتموند است زیرا می خواهم بازیکن مفیدی برای لورکوزن باشم. نه تنها من، بلکه کل تیم به دنبال برد در این بازی حساس و مهم هستیم تا به جمع تیم های بالای جدول برسیم و فاصله خود را از بالای جدول کم کنیم.

برای آزمون البته این بحث وجود دارد که حتما تا پایان فصل در لورکوزن می ماند اما اگر شرایطش تغییر نکند در پایان فصل ترجیح می دهد به تیمی برود که در آن فرصت داشته باشد. بازی کردن این تیم البته گالاتاسرای نخواهد بود چون اگر قرار باشد سردار در سوپرلیگ ترکیه بازی کند به فنرباغچه خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید