آیا حذف استقلال از آسیا تایید می شود؟

داود قاضی نور پس از برد 2 بر صفر مقابل ذوب آخان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاید برخی از هواداران از اینکه تلاش به روز آخر کشیده شد ناراحت بودند اما این تلاش از چند ماه قبل شروع شد و من شاهد تلاش و مشورت بودم. و نامه های ارسالی به تمامی سازمان ها. بحث ملی بود و رنگی نبود، پرسپولیس یا هر تیم دیگری اگر هر تیمی از ایران حذف شود به فوتبال ملی ما آسیب می رساند. می گویند چرا تلاش به روز آخر رسیده است درست نیست.

وی افزود: بحث فعلی اراده گروهی بالاتر برای کمک به استقلال نبود. تلاش شبانه روزی بود، تلاش نه. دیدم چند نفر از کارمندان مصاحبه کردند و گفتند تذکر داده ایم. آقایانی که به شما تذکر دادند چطور کمک کردند؟ هواداران این تیم ها خوشحال هستند. بازیکن حق دارد ناراحت باشد، آینده اش با تیم است و در یک سال بدون باخت و بدون حرف قهرمان شدند، هوادار در سرما و گرما تیمش را تشویق به حضور در آسیا کرده است. می بینید که همه بازیکنان روی زمین تمرکز کرده اند تا به عشق هواداران نتیجه بگیرند

قاضی نور تصریح می کند: اینطور نبود که تا روز آخر طول بکشد به عنوان یک فرد بی طرف می گویم هوادار ناراحت است. یک سری اتفاقات در این چند سال افتاد که پرونده استراماهونی و یکی دو مورد دیگر حل نشد، آخرین و کمترین تقصیر به گردن این تیم مدیریتی است که از راه خود برای توضیح دادن بیرون آمدند.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه محرومیت از آسیا قطعی شده است، گفت: خیر، دوستان مشورت کنید، کمیسیون حرفه ای سازی اعلام کرده تا ساعت 24 فرصت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید