آیا درخشش این ستاره پرسپولیس باعث می شود بازیکن مورد علاقه یحیی نیمکت نشین شود؟

آیا درخشش این ستاره پرسپولیس باعث می شود بازیکن مورد علاقه یحیی نیمکت نشین شود؟

یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی، دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست این فصل پرسپولیس است. دانیال که زمانی در ذوب آچان شاگرد یحیی بود، سرانجام در تابستان به پرسپولیس آمد و یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار تیمش در این فصل بوده است.

اسماعیلی فر در این فصل 2 گل و 4 پاس گل به ثبت رساند که آمار خوبی برای یک مدافع است. گل محمدی در بازی بسیار حساس مقابل سپاهان تصمیم گرفت از وحدت حنانوف در سمت راست خط دفاعی استفاده کند و دانیال را یک خط جلو ببرد. تصمیمی که چندان به نفع اسماعیلی فر نبود و دانیال نمی توانست روز خوبی را مقابل تیم سابقش رقم بزند.

شماره 5 پرسپولیس در این دیدار جدا از گل به خودی که به ثمر رساند، در نیمه اول یک موقعیت عالی گلزنی را نیز از دست داد و در نیمه دوم به سپاهان که آفساید اعلام شد یک گل زد. دانیال در پست غیرتخصصی خود چندان درگیر بازی نبود اما دلیل اصلی نمایش نه چندان خوب اسماعیلی فر چیز دیگری بود.

این بازیکن قبل از بازی با سپاهان سرما خورده بود و حال خوبی نداشت. اما اسماعیلی فر با تلاش پزشکان پرسپولیس و تزریق آمپول های متعدد توانست برای تیمش به میدان برود. با این حال دانیال در نیمه دوم تعویض شد تا بیشتر استراحت کند و خود را برای مسابقات آینده آماده کند. وحدت حنانوف برخلاف دانیال در بازی با سپاهان عالی عمل کرد و همین امر باعث شد تا یحیی در بازی با نفت مسجد سلیمان دوباره به وحدت اعتماد کند و اسماعیلی فر را روی نیمکت بنشیند.

وحدت در این دیدار عملکرد خوبی داشت و یکی از بهترین های تیمش بود. اسماعیلی فر که به عنوان یار تعویضی مقابل نفت مسجد سلیمان وارد زمین شده بود، اکنون در تلاش است تا جایگاه خود را در ترکیب اصلی بازیابد و این در حالی است که نمایش های خوب خانانف باعث شده تا او در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را به ثمر برساند.

حال باید دید گل محمدی در دیدارهای بعدی دوباره به حنانوف اعتماد خواهد کرد یا دانیال را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید