آیا درخواست های استقلال و پرسپولیس توسط AFC پذیرفته می شود؟

آیا درخواست های استقلال و پرسپولیس توسط AFC پذیرفته می شود؟

دو باشگاه پرطرفدار پایتخت با مشکلات ریز و درشت مالی دست و پنجه نرم می کنند. باشگاه استقلال که به دلیل پرداخت مطالبات استراماچونی با چالش بزرگی مواجه است و باشگاه پرسپولیس برای جمع آوری پول اقدام به فروش عطر کرده اند.

استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر به دلیل تحریم های بانکی برای دریافت حقوق بین المللی خود با مشکلات جدی مواجه بوده اند، این در حالی است که درخواست این دو باشگاه از AFC یا فیفا می تواند تا حد زیادی دغدغه مالی مجاری ها را برطرف کند.

چندی پیش علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با مهدی تاج اعلام کرد که برای دریافت مطالبات آبی ها از AFC از فدراسیون کمک گرفته است. باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز درخواست هایی دارد و به همین دلیل مهدی تاج در حال بررسی تصمیم گیری برای دریافت پول از ایرانی ها است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با استفاده از ارتباطاتی که در AFC و همچنین با رئیس فدراسیون فوتبال قطر دارد، پیشنهاد داد که مطالبات مجاری ها به فدراسیون قطر منتقل شود و به نظر می رسد به زودی این امر محقق شود. .

بر این اساس به گفته مسئولان AFC، درخواست باشگاه های ایرانی به فدراسیون فوتبال قطر ارسال می شود و سپس با هماهنگی این فدراسیون، طرف ایرانی این پول را از طریق بانک های قطری دریافت خواهد کرد.

در حال حاضر گفته می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال قطر مشکلی برای این کار ندارند و در صورت موافقت بانک های قطری، تصمیم فدراسیون فوتبال ایران اجرایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید