آیا ریکاردو ساپینتو از بحران استقلال خارج می شود؟

آیا ریکاردو ساپینتو از بحران استقلال خارج می شود؟

دو باخت متوالی استقلال در لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان شرایط سختی را برای ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی و بازیکنان ایجاد کرده است. هواداران استقلال از اینکه تیمشان اکنون 8 امتیاز از صدر جدول و پرسپولیس عقب است ناراضی هستند و انتقادهایی از شرایط این تیم وجود دارد.

با وجود نتایج ضعیف استقلال در دو بازی اخیر، عملکرد آبی ها در آینده هواداران را امیدوار می کند. بر اساس قرعه کشی لیگ برتر، استقلال در 4 دیدار آینده به مصاف حریفانی می رود که در انتهای جدول قرار دارند.

شاگردان ساپینتو در هفته هفدهم به مصاف ملوان خواهند رفت، سپس با نفت مس کرمان و سپس میزبان نفت مسجد سلیمان خواهند بود. دیدار هفته نوزدهم استقلال نیز مقابل پیکان تهران است. نکته جالب اینکه استقلال در هفته بیست و یکم به مصاف نساجی می رود که تیمی میانه جدولی است اما می توان آنها را شکست داد. بدون شک روی کاغذ استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی در این تورنمنت دارد.

اگرچه دیدار با تیم های انتهای جدول به خصوص در نیم فصل بسیار سخت به نظر می رسد، اما واضح است که ساپینتو و بازیکنان باید از فرصت ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. 4 دیدار بعدی استقلال شرایط خاصی را برای این تیم ایجاد کرد تا امتیاز خود را افزایش دهد و بار دیگر خود را به عنوان مدعی قهرمانی نشان دهد.

بدون شک ساپینتو نیز بیش از هرکسی اهمیت موفقیت در این بازی ها را درک کرده و تیمش را برای پیروزی مقابل حریفان آینده به میدان خواهد فرستاد.

دیدگاهتان را بنویسید