آیا زمان خرید طلا و سکه فرا رسیده است یا خیر؟

ابراهیم محمدولی درباره دلایل افزایش قیمت طلا و سکه در بازار می گوید: ربع سکه چند روزی در بورس کالا عرضه شد و پس از چند روز عرضه سکه متوقف شد. این شرایط را در کنار قیمت جهانی هر اونس طلا قرار دهید و بازار ارز و تقاضای بازار و در عین حال مسائل سیاسی را در نظر بگیرید. این عوامل باعث نوسانات قیمت طلا و سکه می شود.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر در شرایط گرانی به سر می بریم و این نوسانات شدید اجازه نمی دهد داوطلب به راحتی تصمیم بگیرد که در بازار چه کند و بخرد یا نه.

محمدولی بیان می کند: حتی همین مشکل برای اصحاب صنعت طلا پیش می آید که در این نوسانات در تصمیم گیری خرید و فروش دچار سردرگمی می شوند که اگر طلا و سکه بفروشند می توانند با همان قیمت مبادله کنند یا خیر.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این سوال خبرآنلاین که با توجه به نوسانات شدید قیمت ها این سوال برای بسیاری از مردم مطرح می شود که آیا زمان خرید طلا و سکه فرا رسیده است یا خیر؟ او می گوید: اگر می دانستیم در قیمت ها چه خبر است، خودمان کاری می کردیم که بتوانیم طلای بیشتری انباشته کنیم. پیش بینی در این زمینه بسیار سخت و غیرقابل پیش بینی است.

محمدولی می افزاید: اما تجربه نشان می دهد که در بحث طلا و سکه اگر سرمایه گذاری بلندمدت باشد، هیچکس ضرر نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید