آیا ساپینتو اشتباه می کند؟

آیا ساپینتو اشتباه می کند؟

خسرو حیدری پس از پیروزی 3 بر 1 مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر چند هفته روند خوبی داشتیم و امروز مهم پیروزی و کسب سه امتیاز بود.

او درباره ادامه غیبت ساپینتو روی نیمکت گفت: “وقتی سرمربی نیست، مسئولیت بر دوش من و روی ماتا بیشتر می شود.” به ساپینتو ظلم شد، مخصوصاً هفته گذشته که به طرز عجیبی اخراج شد. داوران باید با ساپینتو رفتار بهتری داشته باشند. داورها روی او حساس شده اند و حتی وقتی داور وسط صحنه را نمی بیند به او کارت می دهد.

حیدری با بیان اینکه ساپینتو بابت اتفاقات امروز کرمان از پلیس عذرخواهی کرد، بیان کرد: او پس از اخراج به سراغ هواداران کرمان رفت و وقتی به رختکن رفت مشکلی پیش آمد که خدا را شکر حل شد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه روی ماتا از فدراسیون خواست تا در اعتراض روز گذشته تیم ها مداخله کند، تصریح کرد: فکر می کنم استقلالی ها در بازی قبل هم که 2 پنالتی را از دست دادند و بازیکن حریف باید اخراج می شد، تضییع شد. وقتی حریف به داور و فدراسیون حمله می کند هیچ اتفاقی نمی افتد اما وقتی اعتراض می کنیم ما را محروم می کنند. دیوار استقلال کوتاه است. ما در هر بازی 2-3 پنالتی نمی شویم.

حیدری درباره وضعیت مصدومیت دروازه بان استقلال رضایی گفت: او در این بازی شروع خوبی داشت اما ناگهان مصدوم شد و سپس سینا دروازه بان دیگرمان البته از بازی بعد حسین حسینی را خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید