آیا ستاره منچسترسیتی از مورینیو متنفر است؟

آیا ستاره منچسترسیتی از مورینیو متنفر است؟

دی بروین در فصل 14-2013 زیر نظر مورینیو برای چلسی بازی کرد، اما تنها 3 بازی در لیگ برتر انجام داد.

همین موضوع و جدایی او از چلسی باعث شده تا در سال های اخیر رسانه های زیادی به جدال دی بروین و سرمربی پرتغالی بپردازند.

ستاره بلژیکی گفت: چلسی واقعا می خواست من را حفظ کند و به من فرصت بدهد، اما من می خواستم به دورتموند بروم اما نشد. احساس خوبی داشتم و همیشه بر اساس احساسم تصمیم می‌گیرم. من کمی در چلسی بازی کردم، اما این فرصت ها در اختیار تیم هایی مانند سویندون در جام اتحادیه قرار گرفت. یک ماه بازی نکردم و بعد باید مقابل یک تیم دسته دومی بازی می کردم. “پس من خسته شدم.”

دی بروین در ژانویه 2014 به ولفسبورگ فروخته شد و 18 ماه بعد به منچسترسیتی نقل مکان کرد تا خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان اروپا معرفی کند.

این ستاره باحال سابق در دوران حضورش در ورزشگاه اتحاد موفق شد یک عنوان قهرمانی جام حذفی، سه قهرمانی لیگ برتر و پنج عنوان قهرمانی جام اتحادیه را به ویترین خود اضافه کند.

دی بروین همچنین در مورد رابطه خود با مورینیو اظهار داشت: من هرگز نزد مورینیو نرفته ام. سخت تمرین کردم و به اندازه کافی خوب عمل کردم. اما در فوتبال این تصور اشتباه است که اگر خوب تمرین کنید، فرصت بازی پیدا می کنید. درست نیست.”

وی افزود: دیگر فرصتی برای بازی ندیدم. اما بعد یاد گرفتم گاهی اوقات متفاوت رفتار کنم. در این صورت می توانید از این وضعیت خارج شوید. اما بعد متوجه نشدم. من فقط می خواستم چلسی را ترک کنم. من هم از مورینیو متنفر نیستم، چون بچه کوچکی نیستم. در آن زمان اوضاع برای ما خوب پیش نمی رفت.»

دیدگاهتان را بنویسید