آیا سپاهان ستاره پرسپولیس می شود؟ وعده ملی پوش یحیی

آیا سپاهان ستاره پرسپولیس می شود؟  وعده ملی پوش یحیی

قرارداد دانیال اسماعیلی فر با سپاهان در پایان این فصل به پایان می رسد و این خبر خوبی برای سرمربی پرسپولیس است. یحیی گل محمدی با وجود خرید رامین رضایان همچنان به دنبال دانیال اسماعیلی فر است چرا که شاگرد قدیمی خود در ذوب آهن را بهترین دفاع راست ایران می داند.

سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی 1399 با خرید دانیال اسماعیلی فر یک قدم جلوتر رفت اما در نهایت سپاهانی ها توانستند این مدافع تاثیرگذار و پرانرژی را در اصفهان نگه دارند.

این در شرایطی است که سپاهان نیز برای تمدید قرارداد مدافع راست موثر خود اقدام کرده است اما هنوز بحث تمدید قرارداد مطرح نشده و به همین دلیل شایعاتی مبنی بر پیوستن دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس مطرح شده است. گفته می شود خود این بازیکن دوست دارد پیراهن پرسپولیس را بپوشد و اگر اتفاق خاصی نیفتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی به این تیم می آید تا پرسپولیس از یک مدافع راست مطمئن بهره مند شود و یحیی گل محمدی ناراحت شود. به او..

اخبار تکمیلی حاکی از قول این ملی پوش به کادرفنی پرسپولیس است. با این حال تجربه نشان می دهد که باشگاه سپاهان هرگز به راحتی اجازه جدایی بازیکنان کلیدی خود را نمی دهد. شاید در پایان لیگ بیست و یکم، اصفهانی ها باز هم با پیشنهادی چشمگیر و وسوسه انگیز، دانیال اسماعیلی فر را از پرسپولیس و یحیی گل محمدی را حذف کنند.

شاید سوال اصلی این باشد که در صورت پرسپولیسی شدن دانیال اسماعیلی فر آیا رامین رضایان فصل آینده برای این تیم آماده بازی خواهد بود یا خیر؟

قرارداد رامین رضایان با پرسپولیس در پایان این فصل به پایان می رسد. خودش دوست دارد در این تیم بماند اما بعید است رامین بخواهد به عنوان نیمکت نشین در پرسپولیس به کارش ادامه دهد! شنیده ها حاکی از آن است که یحیی تصمیم به تغییر پست رامین رضایان با یک جناح راست گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید