آیا شایعه جدایی ساپینتو درست است؟

آیا شایعه جدایی ساپینتو درست است؟

این جدایی به چند دلیل خواهد بود. یکی اینکه این مربی با علی فتح الله زاده رابطه خوبی ندارد و از طرفی پنجره زمستانی تیم استقلال بسته است و این مربی پرتغالی نمی تواند بازیکن جدیدی به تیم اضافه کند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما این خبر را تکذیب کرد و گفت: شکی نیست که باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو به قراردادی که امضا کرده اند پایبند هستند. از طرفی علی فتح الله زاده از آنجایی که مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده شبانه روز در تلاش است تا مشکل پنجره تیم استقلال را حل کند و این خبر شایعه است. همچنین شایعه شده بود که علی فتح الله زاده پس از رسیدگی به مشکلات استقلال از سمت خود کناره گیری می کند. این را هم باید در نظر گرفت، در هر خانواده ای ممکن است اختلافاتی پیش بیاید، اما این به معنای از هم پاشیدگی خانواده نیست».

عدم دسترسی ریکاردو ساپینتو به برخی از امکانات ساختمان کمپ باعث ناراحتی سرمربی استقلال شد و به همین دلیل پس از بازی با مس، این مربی بار دیگر تمرینات این تیم را به مجموعه ورزشی انقلاب برد. البته باشگاه استقلال می گوید این تیم از هر دو کیت استفاده می کند تا زمین چمن را در شرایط خوبی نگه دارد. به نظر می رسد باشگاه استقلال در نظر دارد بخشی از کف ساختمان کمپ را برای قسمت اداری باشگاه استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید