آیا فشار افکار عمومی منجر به بازداشت اسکوچیچ شد؟

سایت کروات Tportal نوشت: دراگان اسکوچیچ که هدایت تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای مرحله نهایی جام جهانی 2022 را برعهده داشت، در این تورنمنت نیز سرمربی تیم ملی خواهد بود. اسکوچیچ که برکنار شد. از این سمت تا پیش از شش روز، پس از تغییر تصمیم سرپرستی فدراسیون فوتبال ایران، به عنوان سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، روز یکشنبه پس از ساعت ها جلسات اعضای هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران، تصمیم بر ادامه کار با دراگان اسکوچیچ گرفته شد. اگرچه مدیران این فدراسیون مصمم به انتخاب جانشینی برای اسکوچیچ به نظر می رسیدند، اما واکنش منفی افکار عمومی منجر به تغییر این تصمیم شد.

به این ترتیب دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران را در سومین صعود متوالی به جام جهانی و ششمین حضور در این رقابت ها همراهی می کند. ایران هرگز از مرحله گروهی جام جهانی صعود نکرده و در دور بعدی این رقابت ها با تیم های ملی انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

اعضای کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته در مرکز ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی جلسه ای برگزار کردند و در نهایت تصمیم به ابقای دراگان اسکوچیچ گرفتند.

هفته گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال حق ادامه حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی را تایید نکرد. پس از جمع بندی کمیته فنی، اسکوچیچ به ایران آمد و با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه ای برگزار کرد تا کمیته فنی و هیات رئیسه جلسه مشترکی را برای تصمیم گیری نهایی در مورد ادامه همکاری برگزار کنند. با این مربی کروات

دیدگاهتان را بنویسید