آیا فیفا از استقلال امتیاز کسر می کند؟

آیا فیفا از استقلال امتیاز کسر می کند؟

در شرایطی که علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال بارها اعلام کرده که این باشگاه با بحران مالی شدیدی مواجه است و حتی یک ریال هم در حساب خود ندارد، از پرداخت نشدن مطالبات آندره آ استراماچونی خبر می رسد. ، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال بر مشکلات این باشگاه افزود.

دادگاه حکمیت ورزش چندی پیش رای نهایی این پرونده را اعلام کرد و باشگاه استقلال را موظف به پرداخت کلیه مطالبات دو فصل قرارداد استراماچونی و سود و زیان دیرهنگام کرد. این مبلغ که گفته می شود به یک میلیون و 600 هزار یورو رسیده هنوز از سوی باشگاه استقلال پرداخت نشده است. استراماچونی چندین درخواست برای پرداخت اقساطی مطالبات خود را رد کرده است و حالا شنیده ها حاکی از آن است که کمیته انضباطی فیفا پس از بازی های جام جهانی قطر احتمالا با تخلفات جدی مقابل استقلال قرار خواهد گرفت. یکی از این تخلفات، کسر امتیاز به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه خواهد بود.

این در حالی است که استقلال همچنان درگیر پرداخت مطالبات نقل و انتقالاتی محمد محبی از سانتا کلارای پرتغال است و به گفته فتح الله زاده تنها 90 هزار یورو از 230 هزار یورو مورد تایید این باشگاه قرار گرفته است و مشخص نیست برای بقیه چه آمده است. از پول! ضمن اینکه پول انتقال مهدی قیدی از شباب الاهلی امارات پرداخت نشده و مدیران استقلال نیز اقدام خاصی در این مورد انجام نداده اند. علاوه بر آنها باید مطالبات بازیکنان استقلال را هم اضافه کنیم که مدیرعامل این باشگاه قبل از تمدید لیگ برتر و در آستانه بازی با پرسپولیس وعده پرداخت بخشی از پول قرارداد را به آنها داده بود اما با چه پولی، هنوز مشخص نیست. !

دیدگاهتان را بنویسید