آیا قرارداد مسی و امباپه با پاری سن ژرمن تمدید می شود؟

آیا قرارداد مسی و امباپه با پاری سن ژرمن تمدید می شود؟

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، یکی از مهمانان ویژه آخر هفته ورزشی مارکا بود که شنبه و یکشنبه در مالاگا برگزار شد. از الخلیفی درباره لیونل مسی و کیلیان امباپه، دو ستاره این تیم که به دنبال تمدید قرارداد هستند، سوال شد.

الخلیفی در پاسخ گفت: “ما خوش شانس هستیم که تعدادی از بهترین بازیکنان جهان را داریم که می خواهند برای پاری سن ژرمن علیرغم پیشنهادات سایر باشگاه ها بازی کنند.” ما برای حفظ آنها تلاش می کنیم. ما همه موارد را بررسی می کنیم و مطمئن می شویم که می توانیم با آنها ادامه دهیم. ما می خواهیم همه چیز را درست انجام دهیم، اشتباه نخواهیم کرد.”

الخلیفی همچنین تاکید کرد که بازیکنان پس از شکست های ناامیدکننده در لیگ قهرمانان و جام حذفی فرانسه، روی قهرمانی در لیگ 1 تمرکز کرده اند. او همچنین به برنامه های پاری سن ژرمن برای بازار نقل و انتقالات تابستانی اشاره کرد و در پایان گفت: در تابستان هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد تا ترکیب را متعادل کنیم. ما روی جوانان و استعدادهای جوان تمرکز می کنیم، پروژه های زیادی برای آینده داریم.

علیرغم گمانه زنی ها مبنی بر بازگشت لیونل مسی به بارسلونا، طبق گزارش ها، پی اس جی به شدت برای تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی تلاش می کند. به گزارش مجله اسپورت، باشگاه قصد دارد این بازیکن 35 ساله را حداقل برای یک فصل دیگر در ترکیب خود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید