آیا مشکل فدراسیون فوتبال با نسخه ای از پرسپولیس حل می شود؟

آیا مشکل فدراسیون فوتبال با نسخه ای از پرسپولیس حل می شود؟

بیژن ذوالفقارنسب درباره شرایط تیم ملی در این روزهایی که فدراسیون فوتبال توسط یک مدیر اداره می شود و تحت تاثیر حواشی مختلف قرار دارد، گفت: متاسفانه مدیریت فوتبال به خدا واگذار شده و هر روز رسانه ها سوالاتی را مطرح می کنند و این مشکلات اولا باعث می شود. ، تاثیر منفی روی تیم ملی بگذارد. آنها می خواهند برنامه خوب و کاری برای تیم ملی ارائه کنند اما در چنین شرایطی حتی توجه بازیکنان به مسائل مربوط به رئیس سابق فدراسیون و عوامل آنها و اتفاقاتی که ممکن است در آینده بیفتد معطوف می شود. این مشکلات قطعا بر عملکرد تیم ملی در تمرینات تاثیر منفی خواهد گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه می توان مسائلی مانند حقوق و پاداش عوامل سابق فدراسیون را مدیریت کرد، گفت: مسئولان رگولاتوری آگاه و حرفه ای هستند و می توانند به خوبی آنها را مدیریت کنند و حتی ممکن است دو یا سه کارشناس فوتبال فوتبال داشته باشند. و کارشناسان حقوقی را جذب کنند تا بتوانند با جذب اعتبارات لازم از فدراسیون فوتبال برنامه های در نظر گرفته شده برای تیم ملی را دنبال کنند و مسائل مدیریتی فدراسیون فوتبال کمتر به درون تیم ملی نفوذ کند. البته نمی توان مسائل مدیریتی فدراسیون فوتبال را به طور کامل از برنامه های تیم ملی جدا کرد اما زمانی که بازیکن تیم ملی در اردوها و بازی های تدارکاتی شرکت می کند کمتر پیگیر این مسائل می شود.

مشاور وزیر ورزش با بیان اینکه اکنون تمام توجهات معطوف به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در 9 خرداد است، گفت: من از ترکیب مجمع اطلاعی ندارم اما وزارت ورزش باید در این موضوع و موافقان ورود کند. در مجمع شرکت کنید زیرا وزارت ورزش باید از منافع تیم ملی و فوتبال ملی دفاع کند و حتی در تمام جلسات مدیریت فعلی فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش باید نماینده داشته باشد و مسائل را رصد کند.

دیدگاهتان را بنویسید