آیا نوع یحیی گل محمدی اخراج می شود؟

آیا نوع یحیی گل محمدی اخراج می شود؟

گادوین منشا فصل گذشته در مس رفسنجان خوش درخشید و توانست عنوان آقای گل لیگ برتر را از آن خود کند. منشا که سابقه بازی در تیم های پیکان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر را در کارنامه دارد، تابستان امسال بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و یحیی گل محمدی اصرار به جذب این بازیکن داشت. مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال چندین بار با پرسپولیس مذاکره کرد اما به دلیل اختلاف مالی با پرسپولیس به توافق نرسید و به قراردادش با مس رفسنجان ادامه داد.

شنیده ها حاکی از آن است که مبلغ پیشنهادی پرسپولیس و مبلغ دریافتی مس حدود 150 هزار دلار است و همین باعث شد مس پرسپولیسی نشود و در مس بماند.

گادوین نه تنها در این فصل نتوانسته درخشش فصل قبل خود را تکرار کند، بلکه فصلی کابوس وار را تجربه می کند و عملکرد حساسی در این 13 هفته لیگ داشته است. آقای گل فصل گذشته در لیگ برتر حتی یک گل هم نزده و چندین پنالتی را از دست داده است.

عملکرد ضعیف منشا در این فصل انتقاد کادرفنی، مدیران و هواداران مس رفسنجان را به همراه داشت. همچنین شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از مس شنیده می شود و اگر منشا نتواند در چند بازی باقی مانده تا نیم فصل خوب کار کند، احتمال جدایی او وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید