آیا ورا گفوری رفت؟ واکنش کاپیتان استقلال

آیا ورا گفوری رفت؟  واکنش کاپیتان استقلال

صحبت های روز گذشته وریا گفوری در حاشیه مسابقه تنیس فوتبال تبعات زیادی داشت. کاپیتان آبی ها که از عدم تماس با باشگاه ناراحت است. امروز در پایان مسابقات آموزشگاه فوتبال آندو تیموریان گفت: آندو عزیز زحمت بکش یک سری از بچه ها را دعوت کن تا یک دور و یک مسابقه داشته باشیم. متأسفانه در فینال شکست خوردیم، اما بازی خوبی بود.

او درباره صحبت های جنجالی دیروزش با هواداران گفت: خیلی خوشحالم که بالاخره استقلال توانست مربی انتخاب کند. امیدوارم این مربی با رزومه خوب و موفق باشد. دیروز از سر ناامیدی یه چیزی گفتم و فکر نمیکردم ضبط بشه! اما حقیقت را بخواهید متاسفانه تا به امروز هیچ تماسی از باشگاه استقلال با من برقرار نشده است. من خودم بارها سعی کردم ارتباط برقرار کنم، اما به نظر می رسد که این اتفاق چندان مثبت نبوده است.

گفوری در ادامه توضیحات خود به صراحت نارضایتی خود را از باشگاه اعلام کرد و افزود: این توضیحات را می دهم زیرا ممکن است بعداً یک سری صحبت ها و سوء استفاده هایی از سکوت من انجام شود. تا اینجای کار نه رهبری کردم، نه بحث مالی با استقلال داشتم و نه خواهم داشت. این پیراهن تیم ارزشمند است. من روبانی که می پوشم را با هزاران میلیارد عوض نمی کنم. امیدوارم این سنت کنار گذاشته شود و اتفاقی که برای کاپیتان های استقلال افتاد دیگر تکرار نشود. کاپیتان های استقلال همیشه با روحیه بد این تیم را ترک کرده اند. مثل آقای جباری، آقای منتظری، آقای امیرحسین صادقی، آقای رحمتی و …. آقای ایرلو سال خوبی را پشت سر گذاشته است و امیدوارم این بار این اتفاق نیفتد و برنامه ریزی شود.

کاپیتان استقلال در پاسخ به اینکه شاید باشگاه منتظر انتخاب مربی برای تعیین تکلیف بازیکنان بوده است، گفت: این احتمال وجود دارد. چون می دیدم و می دانستم با بچه های دیگر هم در ارتباط بوده ام و حتی قرارداد هم بسته ام، خیلی ناراحت و ناراحت بودم که چرا این اتفاق برای من نمی افتد. مربی که از خارج می آید قطعا دانش کافی ندارد. باشگاه کمک می کند تا بازیکنان را بشناسیم و بتوانیم تیم خود را انتخاب کنیم.

خرید بازیکن جدید و مذاکره با وریا در ادامه بحثی بود که کاپیتان فصل گذشته آبی ها گفت: نمی خواهم بدبین باشم. امیدوارم انشاالله بتوانم با استقلال ادامه دهم. ببینیم در روزهای آینده چه می شود.

ورا در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در ماندن و اولویت دادن به بازیکنان جدید احساس راحتی می کند، گفت: امیدوارم اینطور بوده باشد. اما یک تماس 30 ثانیه ای می تواند تمام این سوءتفاهم ها را برطرف کند.

گفوری در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیم های دیگر وجود دارد یا خیر، پاسخ جالبی داد و صحبت هایش را با توضیحی از کشور دیگری که اخیرا در فضای مجازی درباره او دیدیم، به پایان رساند: یکی همیشه پلان B دارد اما همیشه در اولویت است. استقلال است و چیزی که من دوست دارم بازی مستقل و خداحافظی از فوتبال است. من در بازی گذشته به این موضوع اشاره کردم، مگر اینکه یکسری عوامل مثل من در این تیم بازی کنم و خداحافظی کنم. متأسفانه در چند روز اخیر حواشی زیادی به وجود آمده است و من به کسانی که از من سوء استفاده می کنند می گویم که من خائن و تجزیه طلب نیستم. من یک عمر دارم و هزاران بار ایران را فدا کرده ام.

دیدگاهتان را بنویسید