آیا پرسپولیس برای تیم شدن باید خیلی کار کند؟

آیا پرسپولیس برای تیم شدن باید خیلی کار کند؟

پرسپولیس در بازی دوستانه با نساجی 3 گل به ثمر رساند. بازی 3-3 مساوی شد. نساجی به گل سوم پرسپولیس اعتراض کرد و پنالتی که برای پرسپولیسی ها اعلام شد و منجر به گل سوم آن تیم شد، اشتباه بود! وگرنه پرسپولیس 3-2 می باخت.

ما می خواهیم یک سوال مهم را مطرح کنیم؛ آیا تیمی که به نساجی 3 گل می زند قهرمان لیگ برتر یا مدعی قهرمانی لیگ برتر می شود؟ این یکی از کلمات اشتباه در فوتبال است. امتیاز در بازی تدارکاتی مهم نیست! آیا ممکن است در گرم کردن نتیجه مهم نباشد؟ در این شرایط، بازی تدارکاتی مهم نیست. بازی تدارکاتی به بهانه آماده سازی تیم برای مسابقات رسمی برگزار می شود.

از دست دادن 3 گل به تیم لیگ برتر دوازدهم نشان می دهد که پرسپولیس برای تیم شدن کار زیادی دارد و برای قهرمانی باید تیم بهتری شود. هر وقت پرسپولیس قهرمان شده، فصل هایی بوده که در فاز دفاعی خوب کار کرده و اگر باید اینطور گل بزند، هر چقدر هم که در فاز هجومی خوب کار کند، امتیاز از دست می دهد.

تیم آنچه را که در زمین تمرین می کند، می گیرد. نتیجه دیدار با نساجی که می توانست به سود شاگردان مطهری تمام شود، تقویت خوبی برای سرخ پوشان بود که برای کسب عنوان قهرمانی و در یک کلام بهتر شدن باید در دفاع بهتر عمل کنند. در غیر این صورت یک فصل دیگر لیگ برتر را بدون قهرمانی دنبال می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید