آیا کابوس استراماهونی برای استقلالی ها تکرار می شود؟

مدیر برنامه های ساپینتو به این باشگاه اعلام کرده است که این مربی تا 48 ساعت آینده برای حضور در این باشگاه برای فصل آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

کریمی اعلام کرد در صورت عدم تصمیم گیری ساپینتو تا دو روز آینده، روز پنجشنبه کارگروهی که تعیین شده به سرمربی استقلال اعلام خواهد شد.

استقلال و ساپینتو برای ادامه همکاری برای یک سال دوم نیاز به توافق جدید دارند. کریمی چندی پیش اعلام کرد که ساپینتو مبلغی را از استقلال خواسته است که بتواند تاریخ استراماچونی را در این تیم تکرار کند.

بر اساس این گزارش، کریمی درباره تمدید قرارداد ساپینتو پس از باخت در دربی و باخت جام حذفی گفت: هفته گذشته با وکیل ساپینتو درباره تمدید قرارداد جلسه داشتیم. در قرارداد ساپینتو بندی وجود دارد که برای فصل جدید باید 720 هزار یورو به او بپردازیم. آنها مبلغ قرارداد را افزایش داده بودند و مبالغی را می خواستند که من برای منافع باشگاه قبول نکردم. آماده تمدید بودیم اما مبلغ را افزایش دادند. وقتی به ایران آمدند با 30 هزار تومان قرارداد 620 هزار یورویی بستند اما الان مبلغ را به 60 هزار یورو رسانده اند که اگر قبول می کردم استراماچونی دیگری برای باشگاه ایجاد می شد.

دیدگاهتان را بنویسید