آیا کاپیتان استقلال برای ساپینتو قرمز پوشیده است؟

آیا کاپیتان استقلال برای ساپینتو قرمز پوشیده است؟

پس از شایعات مطرح شده از سوی کاپیتان فصل گذشته استقلال مبنی بر عدم تماس باشگاه با وی و احتمالاً برنامه ای برای ادامه همکاری با او، برخی از هواداران استقلال نسبت به ادامه همکاری با ابی گفوری واکنش نشان دادند.

این مشکلات در حالی رخ داد که مدیران استقلال درگیر تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی برای فصل آینده بودند. در مقطعی ریکاردو ساپینتو پای میز مذاکره بود و مفاد قرارداد سفر به تهران را بالا و پایین می کرد. در این شرایط البته خبرهایی مبنی بر تمدید قرارداد استقلال با مهدی مهدی پور و یکی دو بازیکن دیگر به گوش می رسید و کاپیتان هم از این که دنبال این موضوع نبود ناراحت بود.

اما در این زمینه اظهارات مدیران استقلال مبنی بر اینکه قضیه مهدی پور با استقلالی ها کاملا متفاوت است با توجه به احتمال حضور او در یک باشگاه قطری پاسخی به این گمانه زنی هاست. موضوع وریا ابعاد مختلفی دارد که برخی از آنها به مشکلات فصل گذشته بین باشگاه و بازیکن برمی گردد. اگرچه آجورلو اغلب طرفدار است، اما او یک بازیکن بود.

این را هم باید در نظر داشت که استقلال با جذب صالح حردانی و حضور او در خط دفاعی رشت، عملا به حمایت از گفوری پرداخت و به همین دلیل وریا از یک بازیکن فیکس که در هر شرایطی در این تیم حضور داشت، جایگاه متفاوتی در این تیم دارد. تیم با این حال حتی پس از رابطه معروفش با فرهاد مجیدی، پس از بازگشت به استقلال، در اکثر مسابقات به میدان رفت تا سرانجام وعده مجیدی برای بردن جام از دست وریا محقق شد.

اولین تصمیم بزرگ ساپینتو در ایران/ کاپیتان استقلال قرمزپوش می شود؟

در فصل جدید شایعات در یکی دو هفته اخیر بیش از هر زمان دیگری مطرح شده و تمرکز او روی مسائل غیر فوتبالی است و در این زمینه سکوت مسئولان بلندپایه استقلال نیز به برخی مشکلات دامن می زند. در آخرین به روز رسانی اما این خبر به دست وارگس سه رسید که با سرمربی جدید ریکاردو ساپینتو، موضوع تمدید قرارداد با ورا را حل خواهد کرد.

وریا که مورد توجه فولاد خوزستان هم هست و ظاهرا مدیر برنامه هایش مذاکرات جدی با این باشگاه داشته است، می خواهد در استقلال به کارش ادامه دهد و با این تمایل و مشورت بین ما، به احتمال زیاد او و مدیران باشگاه استقلال به زودی این کار را انجام دهند. روی میز مذاکره بنشینید؛ محمد مومنی امروز در گفت و گو با سعید اکبری در شبکه سه تاکید کرد که وقتی هنوز با بازیکنان دیگر برای تمدید صحبت نکرده و بازیکنی تعیین نشده جای نگرانی نیست.

البته وریا با توجه به موقعیتی که در استقلال دارد، انتظار دارد اولین بازیکنی باشد که برای تمدید به این باشگاه می رود که از نظر فوتبالی چیز بدی نیست. با این حال، احتمالاً کمی صبر به حل این مشکل کمک می کند. در نهایت باشگاه برای خبرساز و البته کاپیتان محبوبش چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید