آیا یحیی به ستاره پرسپولیس تذکر جدی می دهد؟!

آیا یحیی به ستاره پرسپولیس تذکر جدی می دهد؟!

ابراهیم اسدی درباره برد پرسپولیس مقابل رفسنجان گفت: خدا را شکر بچه ها خوشحال شدند. مس رفسنجان هجومی انجام داد که باعث شد پرسپولیس بازی خود را به راحتی انجام دهد و سه امتیازی شود. با این برد به استقلال نزدیک شدیم. استقلال هفته آینده به مصاف گل گهر می رود. هرچه به این تیم نزدیک‌تر می‌شویم، کودکان کارشان را راحت‌تر انجام می‌دهند و با انگیزه بیشتری می‌توانند به راه خود ادامه دهند.

وی در خصوص کیفیت فعلی تیم پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن مشکلات گذشته، گفت: پرسپولیس بازی ها و نیم فصل سخت را پشت سر گذاشته است. این مشکلات از نظر جسمی و روحی تاثیر زیادی روی تیم می گذارد. آلومینیوم چند هفته پیش در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس فشار آورد. او بازی روانی نشان داد و پرسپولیس را به لاک دفاعی انداخت. اما حالا پرسپولیس از نظر روانی از این وضعیت خارج شده است، یحیی گل محمدی، حمید مطهری و دیگر اعضای کادر فنی با آنالیز خود توانستند روند پرسپولیس را توسعه دهند.

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس هم اکنون در فرم خوبی است. رامین رضایان که به این تیم اضافه شد عملکرد بسیار بهتری نسبت به دو بازی قبل داشت و به اصطلاح شروع کرد. هنانوف در کنار سیدجلال نیز با اعتماد به نفس کامل بازی روانی را به نمایش گذاشت. احمد گوهری برای اولین بار است که برای پرسپولیس بازی می کند و به هر حال بازی آزادی شرایط خودش را دارد. کار با اعتماد به نفس بیشتر و بهتر زمان می برد. گل محمدی در اواخر مسابقه چند بازیکن جوان را به زمین فرستاد تا شرایط لازم را فراهم کند. استفاده مناسب از این جوانان و دادن تجربه لازم برای پرسپولیس بسیار مفید خواهد بود.

اسدی در مورد تعویض دروازه بانان در این دیدار و اینکه آیا این اتفاق می تواند سرخپوشان را دچار تردید کند، گفت: این تغییر معکوس بود که حامد لاک به خود بیاید و با انگیزه بیشتری در دروازه کار کند.این چرخش برای حامد ضروری بود. لاکی البته نباید بگوییم که او دروازه بان بدی است. خیر، حضور یک حریف با انگیزه در تمرینات و همچنین شرایط رقابتی باعث می شود حامد لاک آمادگی بیشتری برای مسابقات آینده به خصوص دربی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه این تیم تاکنون با سه امتیاز به صدر جدول رسیده و آیا می تواند به ششمین قهرمانی متوالی برسد، گفت: خدای نکرده این اتفاق بیفتد. شایستگی پرسپولیس خیلی بالاتر از این حرفه هاست. ما پایه ها و ارکان اصلی تیم را داریم. بازیکنانی مانند ترابی، امیری، سیدجلال، هنانوف که در این چند بازی بدون اشتباه و با هوش بالا به کمک سیستم دفاعی آمدند، کمال کامیابی نیا و… می توانند شرایط خود را حفظ کنند. پرسپولیس شایسته قهرمانی است. این تیم می تواند سه امتیاز دربی را جبران کند.

وی در خصوص بازی بعدی پرسپولیس مقابل نفت آبادان گفت: بازی با تیم هایی مانند صنعت نفت همیشه برای ما سخت بوده است. آنها با آنالیزی که از پرسپولیس دارند می آیند و خیلی سخت بازی می کنند تا نتیجه خوبی بگیرند. طبیعتا علیرضا منصوریان برنامه های خاص خودش را دارد. او در تلاش است تا انگیزه تیمش را افزایش دهد تا سکو را برای بازی مقابل پرسپولیس فراهم کند. اما پرسپولیس با آرامشی که داشت به شرایط بدنی ایده آل رسید، خدای نکرده صنعت نفت را شکست دهیم تا بچه ها با خیال راحت تری در دربی حاضر شوند. بر اساس تجربه گذشته من؛ تیمی که در دربی انگیزه بیشتری داشته باشد، راحت تر به گل می رسد.

اسدی با اشاره به اهمیت دربی پایان سال با توجه به رقابت تنگاتنگ سرخابی ها برای کسب عنوان قهرمانی گفت: این دربی فینال اصلی مسابقات لیگ است. امیدوارم پرسپولیس با شرایط خوبش بتواند این دیدار را با نتیجه خوب پشت سر بگذارد و در پایان فصل ششمین قهرمانی را کسب کند. ما شایسته این قهرمانی هستیم. استقلال با برد یک بر صفر به بالای جدول رسید، نباید کاری به شرایط این تیم داشته باشیم. کودکان باید با آرامش و بدون نگرانی بازی های خود را انجام دهند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا شرایط خاص این دربی و حساسیت آن می تواند باعث جنجال در این دیدار شود، گفت: فکر نمی کنم شاهد این شرایط متناقض و اسفناکی باشیم که در گذشته به وجود آمده است. بازیکنان به اندازه کافی باهوش هستند که بدانند چه زمانی و در چه مناطقی اشتباه کنند یا توپ را فشار دهند یا نگه دارند. پرسپولیس کاردفنی خیلی با تجربه تر و باهوش تر از این حرف هاست که می خواهد فکر کند و به این شرایط رسیدگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید