آیا یحیی گل محمدی همچنان در حال خرید بازیکنان جدید برای پرسپولیس است؟

آیا یحیی گل محمدی همچنان در حال خرید بازیکنان جدید برای پرسپولیس است؟

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی موفق شد علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، سرووس رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، محمدمهدی احمدی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را به خدمت بگیرد. از سوی دیگر حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، شیرزد تمیروف، رامین رضایان، رضا اسدی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و منوچهر صفروف از گروه قرمزهای پایتخت جدا شدند تا پرسپولیس برای فصل جاری قهرمان شود. لیگ فصل با فضای کاملا متفاوت شروع می شود

دانش آموختگان یحیی گل محمدی در 6 بازی ابتدایی خود عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند قبل از استراحت با کسب 14 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرند و به یکی از مدعیان جدی عنوان قهرمانی تبدیل شوند.

عملکرد عالی خریدهای تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی آن تیم با خرید یورگن لوکادیا باعث شد تا گل محمدی تصمیم بگیرد یک نفر را در ترکیب بزرگسالان جایگزین کند. پرسپولیس در لیست خود جای خالی دارد و از آنجایی که نقل و انتقالات بسته است، هر لحظه می توانند بازیکن آزاد ببندند. در حالی که پرسپولیس می تواند بازیکن آزاد بخرد، آن بازیکن باید ایرانی باشد.

سهمیه خارجی پرسپولیس با حضور حنانوف، گلچیانی، لوکادیا و دیاباته پر شده و این تیم نمی تواند یک خارجی دیگر را به ترکیب خود اضافه کند. همانطور که شنیده ایم یحیی تا نیم فصل قصد جذب بازیکن جدید را ندارد و بازیکنی هم به لیست پرسپولیس اضافه نخواهد شد.

سرمربی پایتخت قصد جذب بازیکن آزاد جدید را ندارد و می خواهد در اولین دوره لیگ برتر تیمش را با همین بازیکنان به میدان بفرستد و در صورت نیاز به بازیکن جدید می تواند اضافه کند. یک نفر جدید به تیمش در زمان نقل و انتقالات زمستانی. از این رو گل محمدی هیچ درخواستی برای جذب بازیکن آزاد دیگری نداشته و در هفته های آینده نیز برای خرید بازیکن اقدامی نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید