آیا یحیی گل محمدی گزینه سرمربیگری تیم ملی نیست؟

آیا یحیی گل محمدی گزینه سرمربیگری تیم ملی نیست؟

پرسپولیس هم ذوب آهن را شکست داد و امتیازش را به 35 رساند.

با این برد فاصله پرسپولیس و استقلال به 8 امتیاز رسید و یحیی گل محمدی بار دیگر قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. تیم او در هفته های اخیر روند صعودی داشت تا اینکه لوکادیا به یکباره اردوی تیم را ترک کرد و شیخ دیاباته مصدوم شد و پرسپولیس به یکباره بدون مهاجم ماند.

بعد از این اتفاقات خیلی ها پیش بینی می کردند کار پرسپولیس تمام شده و امتیازات زیادی از مدعیان عقب می ماند اما درست برعکس این پیش بینی اتفاق افتاد. پرسپولیس نه تنها ضربه نخورد بلکه بهتر کار کرد تا جایی که علیرغم تعویض نکردن مهاجم یا مهاجمان جدید، این تیم 8 امتیاز از استقلال جلوتر است و به نظر می رسد پرسپولیس با ادامه این روند قهرمان لیگ برتر این فصل شود. چند هفته مانده به پایان بازی ها جشن خواهیم گرفت

با وجود عملکرد خوب یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس، او گزینه سرمربیگری تیم ملی نیست! مهدی تاج در تمام این هفته ها به یادگار ماند. از جواد نکونام تا فرهاد مجیدی که عملکردش در تیم اتحاد کلبا متوسط ​​بوده و حالا این تیم در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر امارات قرار دارد. البته از حقیقت غافل نشویم، فرهاد مجیدی فصل گذشته دوران فوق العاده ای در استقلال داشت و پس از 9 سال در یک فصل بدون شکست، استقلال را قهرمان لیگ برتر کرد. مهدی تاج حتی از امیر کالا نوی هم یاد کرد. مربی ای که پس از جدایی از استقلال نتوانست یک جام دیگر کسب کند.

حال در این شرایط می توان یک سوال مهم از فدراسیون فوتبال پرسید. چرا مربی تیم پیشرو گزینه مربی تیم ملی نیست و نام او در بین مربیان خونه به خونه مطرح نمی شود؟

زمانی که سرمربی تیم سوم و سرمربی تیم هفته جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی هستند، یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم پیشرو نیز باید گزینه سرمربیگری تیم ملی به ویژه باشد. از آنجایی که او تجربه زیادی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا روی سکو رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید