آیت الله اشرفی اصفهانی مبلغ وحدت در استان کرمانشاه است

زمان: 4:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776158

استاندار کرمانشاه در کنگره بزرگداشت چهارمین شهید محراب:

هوشنگ بازوند گفت: آیت الله اشرفی اصفهانی تلاش های چشمگیری برای ایجاد وحدت بین شیعه و سنی در استان کرمانشاه انجام داده بود و منادی وحدتی بود که امروز شاهد آن هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز ، هوشنگ بازوند امروز پنجشنبه در کنگره بزرگداشت چهارمین شهید محراب ، آیت الله اشرفی اصفهانی ، در مورد ویژگی های این شهید بزرگوار صحبت کرد و گفت: یکی از ویژگی های قابل توجه وی پیروی و دفاع از آرمان های نظام است. رهبر عالی قبل و بعد از انقلاب او این را شعار خود قرار داده بود.

استاندار کرمانشاه افزود: مردمی بودن یکی دیگر از ویژگی های شهید اشرفی اصفهانی بود و همه حرکاتش مردمی بود و امروز می بینیم که چقدر جا برای چنین حرکاتی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار همچنین تلاش های چشمگیری برای ایجاد وحدت بین شیعه و سنی در استان کرمانشاه انجام داد و منادی وحدتی بود که امروز میوه آن را می بینیم.

بازوند شهيد اشرفي اصفهاني را يك جهان ساده زيستي و جهت دار استان و انساني بزرگ توصيف كرد و گفت: مقاومت از ديگر ويژگيهاي بارز وي بود و با پوشيدن لباس جنگ و سپاه در زمان جنگ ، او پیام مقاومت در برابر جهان “

bca52237 b3e0 4dbf 8c78 d2bc5e1fdda0 خبر خاکستری

وی ادامه داد: امروز مقاومت در کشور یک استراتژی اصلی است که در سیاست های کلی مقام معظم رهبری اعلام شده است که تنها راهبرد در برابر جنگ وحشیانه اقتصادی و فرهنگی ، مقاومت است.

استاندار کرمانشاه گفت: اخیراً می بینیم که ترکیه با 3 تحریم آمریکا چقدر تضعیف شده است ، در حالی که بیش از 40 سال و با 1370 تحریم مختلف تحت تحریم های ناجوانمردانه بودیم اما خوشبختانه با تدابیر و تدبیر رهبر. “و ما استراتژی های مقاومت خود را به عنوان یک جزیره امن در خاورمیانه پیش می بریم.

وی گفت: جمهوری اسلامی در این مدت 40 ساله از نیروهای سایر کشورها استفاده نمی کند بلکه به سایر کشورها نیز کمک می کند و این ناشی از راهبرد مقام معظم رهبری در مواجهه با تحریم ها و فشارها است.

بازوند افزود: در این مقاومت هاست که نمی توانیم فرصت هایی را به دست آوریم و این موضوع برای 8 سال حفاظت مقدس به ما ثابت شده است.

وی گفت: ما الگوی مقاومت شهدا را داریم و یکی از ویژگی های آیت الله اشرفی اصفهانی بحث مقاومت است که نشان می دهد اساس این کار توسط این شهدا و شهدا در محراب شکل گرفته است. “

مردم فهیم کشور ما با زمان شناسی و پشتکار در کنار هم ایستاده اند.

به گزارش مرصادنیوز ، ملا کادر قادری در کنگره بزرگداشت چهارمین شهید از حرم شهید آیت الله اشرفی اصفهانی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: هوشیاری مردم و مردم حضور علمای فرقه ای با ظلم و ستم ظالمان در موج های مختلف مخالف است.

امام جمعه شهرستان پاوه افزود: مردم فهیم کشورمان با زمان شناسی و پشتکار در کنار هم ایستاده و از انقلاب و اسلام دفاع می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما از شمال به جنوب و از شرق به غرب ، به ویژه ساکنان مرز ، در 4 دهه گذشته کاملاً سوزانده شده اند ، اما ما با ظالمان بنا نکرده ایم و این همبستگی در زندگی ملت. “

7fe712b5 eccb 4739 aeee 0012f21c0def خبر خاکستری

ماموستا گادری در ادامه به مشکلات زندگی و آمار بالای طلاق و سرقت اشاره کرد و گفت: از دولت کریمه می خواهیم آقای رئیسی در اسرع وقت در این امر ورود کند.

امام جمعه پاوه در قسمتی دیگر از سخنان خود چهارمین شهید را در محراب به عنوان یک عالم فعال ، گاهشمار ، متواضع و وحدت طلب معرفی کرد و گفت: ماموستا ربیع و دیگران در دفاع از انقلاب کوتاهی نکردند و در برابر ظلم بائه مقاومت کردند. دولت اشرافی در عراق

وی خاطرنشان کرد: شهید اشرفی اصفهانی در سالهای 58 تا 60 سالهای سختی را پشت سر گذاشت که علاوه بر جنگ تحمیلی ، درگیری های گروهک ها در استان کرمانشاه بیشتر نمایان شد.

ماموستا قادری اظهار داشت: شهید اشرفی اصفهانی عالمی متواضع و ساده بود و همیشه با مهمانان علنا ​​برخورد می کرد.

وی گفت: عزت نفس او مثال زدنی بود و در راه خدا خون خود را برای انقلاب اهدا کرد.

آیت الله اشرفی اصفهانی از علمای فعال بود که با وجود مشکلات در کرمانشاه ماند

به گزارش مرصادنیوز ، آیت الله مصطفی علما امروز پنجشنبه در کنگره با گرامیداشت چهارمین شهید حرم آیت الله اشرفی اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را تبریک گفت و گفت: آیت الله او با وجود مشکلاتی که در کرمانشاه داشت و رهبری کرمانشاه و انقلاب را بر عهده داشت و توانست منبعی از خدمات علمی بزرگ برای حوزه های علمیه باشد.

07590cd2 9e9e 4d83 89a2 d753e42769fc خبر خاکستری

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: این شهید لباس نظامی بر تن داشت و در جبهه حضوری م effectiveثر و مستمر داشت و در عمل پاسداری از نظام ، امام و انقلاب را به ما نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن قصد داشت با شهادت شهدا پر و بال امام راحل را بشکند و حرکت امام را متوقف کند اما این شهدا با اهدای خون دفاع از کشور و امام را نهادینه کردند.

حجالاسلام محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید آیت الله اشرفی اصفهانی نیز به بیانات گوهر بار امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت این شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: شهید آیت الله اشرفی اصفهانی یکی از شخصیت ها و یکی از شخصیت های این شهید بزرگوار بود. از دستورات

e8c7968b c01a 49db 8935 1980a94b64bd خبر خاکستری

شهدای محراب در بین شهدای کشور عجیب هستند

وی خاطرنشان کرد: شهدای محراب در بین شهدای کشور عجیب هستند و باید از این شهدای گرانقدر به عنوان شهید مطهری ، شهید بهشتی و شهید رجایی و باهنر نام برد.

حجت الاسلام اشرفی اصفهانی افزود: متأسفانه شهدای حاضر در محراب برای بیش از 40 درصد مردم ناشناخته هستند و حتی ممکن است نامی نیز نداشته باشند ، بنابراین صدا و سیما ، آموزش و پرورش ، دانشگاه ها و بنیاد شهید در این زمینه بی گناه نیستند. “

وی گفت: جوانان هویت و جایگاه شهدای محراب را نمی دانند و این اقدام شورای سیاست گذاری ائمه اطهار (ع) در معرفی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب فرصتی مناسب برای آشنایی جوانان با این موارد است. شهدا و شیوه زندگی آنها “بیایید ملاقات کنیم.

وی افزود: اگر امروز در آرامش کامل هستیم ، مدیون خون شهدا هستیم و به برکت خون این شهدا ، امروز ما در مقابل دشمنان جنبه قدرتمندی داریم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید