آیت الله سیستانی از مردم افغانستان خواست تا هوشیار باشند


ساعت: 22:43
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833832

مقامات شیعه عراق حمله تروریستی در مزارشریف افغانستان را محکوم کرده و از مردم عراق خواستند تا در جلوگیری از چنین حوادثی هوشیار بوده و هوشیار باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقاومت عراق، دفتر آیت الله العظمی سید علی سیستانی، دولت شیعی عراق در نجف اشرف با صدور بیانیه هایی در خصوص حادثه تروریستی سه فروشگاه در مزارشریف به مردم افغانستان تسلیت گفت.

در این بیانیه از مردم افغانستان خواسته شده است تا در برابر چنین بلایایی محافظت کنند و با مسئولین حفظ امنیت جامعه همکاری کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

برادران و خواهران با ایمان در مزارشریف افغانستان. گروه تروریستی داعش بار دیگر دست به جنایت هولناکی زد و نمازگزاران بی گناه را در سه مغازه شهر مزارشریف هدف قرار داد و شمار زیادی از آنان را به هلاکت رساند.

ضمن عرض تسلیت، تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های شهدای این حادثه تلخ، از خداوند متعال برای آن عزیزان صبر و شکیبایی و برای مجروحان و مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم.

با توجه به وضعیت کنونی کشور عزیز افغانستان، از تمامی برادران و خواهران دینی اکیداً می خواهیم که برای جلوگیری از تکرار چنین فجایع دردناکی هوشیارتر و هوشیارتر باشند و با مسئولین حفظ امنیت جامعه همکاری کنند.

از خداوند متعال عزت و عظمت روزافزون ملت شریف افغانستان را خواستاریم.

روز پنجشنبه در جریان عملیات تروریستی داعش در مسجد شیعیان در مزارشریف، ده ها نمازگزار کشته و زخمی شدند. در حمله تروریستی روز جمعه بر یک مسجد در ولایت قندوز دست کم 33 نفر کشته و 43 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید