آیفون یک روز جدید به یک چیز نادر تبدیل شد

آیفون یک روز جدید به یک چیز نادر تبدیل شد

بسیاری از خریدارانی که آخرین مدل های گران قیمت آیفون را می خواستند در جمعه سیاه دست خالی از فروشگاه های آمریکا بازگشتند.به گزارش ایسنا، یکی از تحلیلگران Wedbash Securities در یادداشتی نوشت: کمبود آیفون تشدید شده و در بسیاری از فروشگاه ها، شعبه های فروش اپل و فروشگاه ها قابل مشاهده است. کانال های آنلاین او می خورد. ما معتقدیم که با نزدیک شدن به ماه دسامبر، کمبود آیفون 14 پرو بر اساس مدل، رنگ یا ظرفیت ذخیره سازی در بسیاری از مکان های اپل 25 تا 30 درصد بیشتر از حد معمول است که پیش از فصل خرید تعطیلات، نوید خوبی برای اپل نیست.

پس از اینکه منبعی در فاکسکان (تولیدکننده اصلی محصولات اپل) به رویترز گفت که تولید آیفون ممکن است به دلیل اعتراض کارکنان در بزرگترین کارخانه این شرکت کاهش یابد، سهام اپل 2 درصد سقوط کرد. اپل در بیانیه ای در 7 نوامبر گفت. اعلام شده است که انتظار می رود مدل های آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس با تعداد کمتری نسبت به پیش بینی شرکت عرضه شوند.

کارخانه فاکسکان در چین مدل های گران قیمت اپل از جمله آیفون 14 پرو را تولید می کند. این کارخانه که بزرگترین کارخانه آیفون اپل در جهان است، با محدودیت های سختگیرانه Covid-19 دست و پنجه نرم می کند که نارضایتی کارگران را برانگیخته و تولید را در آستانه کریسمس و تعطیلات سال نو چینی متوقف کرده است. قیمت بالای آیفون در این مدت هشداری بود. فصل تعطیلات سال فصل بازار.

بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگر Wedbash پیش بینی کرد که حدود هشت میلیون آیفون در جمعه سیاه فروخته شده است که نسبت به سال گذشته 10 میلیون دستگاه کاهش داشته است. مدت زمان انتظار برای آیفون 14 پرو در وب سایت اپل در حال حاضر 40 روز است و زمان انتظار احتمالاً در هفته های آینده افزایش می یابد زیرا کاربران بیشتری سعی می کنند این مدل را به عنوان هدیه خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید