آینده روشن ملت با دولت / ملت شریف ایران دولت را در اجرای طرح بزرگ جراحی اقتصادی یاری می کنند


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839188

این عالم اهل سنت جنوب گفت: طرح تحول و اصلاح نظام اقتصادی کشور جزء برنامه جامع دولت سیزدهم است و موفقیت آن در گرو حمایت و حمایت مردم از برنامه های دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ حسین بزماندگان امام جماعت اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: دولت تمام تلاش خود را برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور و مبارزه با فساد و رانت انجام می دهد و مردم نیز با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها مستقیم هستند. به شهروندان بازمی گردد و پیشرفت یک برنامه اقتصادی را تسریع می بخشد.
وی ادامه داد: حمایت از برنامه های دولت به ویژه در جراحی اقتصادی که در حال حاضر در دستور کار است بسیار حائز اهمیت است و همه باید رسالت خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور به بهترین نحو انجام دهند.
امام جمعه بندرپل تورم و گرانی را ناشی از تحریم ها و جنگ اقتصادی با دشمنان دانست و همکاری مردم با دولت را راه برون رفت و گذار موفق دانست.
امام جماعت اهل سنت بندرپل تاکید کرد: بحمدالله در این مدت کوتاه اتفاقات خوبی در کشور رخ داده است اما کافی نیست و اصلاح ساختار نظام اقتصادی و بانکی و بهبود فضای کسب و کار ضروری است. دولت سیزدهم به دنبال اصلاحات اقتصادی است و در این راستا گام برداشته و تلاش می کند با هدف کاهش فقر، اقتصاد سالم و عدالت محور را در کشور نهادینه کند.
بقایی گفت: رهبری برای اجرای برنامه های دولت بر همکاری با دولت تاکید دارند که این نکته مثبت و مثبتی است، ضمن اینکه رئیس جمهور هم شناخته شده و با تقوا است و اکنون باید به اجرای تصمیمات ایشان کمک کنیم، پس خیالمان از این است که او هست. به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست و برای خشنودسازی دشمنان اسلام و انقلاب انتخاب نمی‌کند و جایگاه و عشقی ندارد، بلکه هدفش اصلاح ساختار اقتصادی کشور است.
وی گفت: در عین حال پیشنهادی برای رئیس جمهور دارم که اشتغال و تولید مبتنی بر دانش مورد تاکید مدیریت را فراموش نکند و موضوع مهم تولید و اشتغال از قلم نیفتد و معتقدم. پولی که برای خیلی چیزها خرج می شود باید روی تولید متمرکز شود.
وی گفت: زمانی روستاهای ما به خودکفایی می رسید و تمام محصولات مورد نیاز جامعه توسط روستاییان تامین می شد و حتی آب شهر را تامین می کرد، اما اکنون این روند برعکس شده و روستاییان ما کاملاً وابسته شده اند، بنابراین این وضعیت باید تغییر کند. . روستاها باید با حمایت دولت به موضوع تولید، اشتغال و خودکفایی برگردند و با ایجاد فرصت های شغلی در شهرهای بزرگ صنعتی از مهاجرت دهقانان جلوگیری شود.
سان بندرپل سان همچنین با تاکید بر اهمیت اشتغال زایی خاطرنشان کرد: یکی از صنایعی که به سرعت در حال مقابله با اقتصاد است، ایجاد صنایع کوچک در شهرها و روستاهای نوظهور است که در صورت راه اندازی این صنایع، مطمئنا بیش از یک میلیون نفر مشغول به کار هستند.
بازماندگان تاکید کرد: به جای اینکه نیاز کشور را از خارج وارد کنیم باید در داخل کشور تولید کنیم که با همت مردم و دولت می توان با اشتغالزایی این کار را انجام داد چرا که صنایع کوچک نیاز چندانی به سرمایه گذاری و دولت ندارند. می تواند با ایجاد تعاونی ها و احیای جهاد مردم را به سمت صنعتی پاک و درآمدزا سوق دهد که کشور به آن نیاز دارد.
بازماندگان با تشریح تقویت بخش تولید و تمرکز بر شرکت های دانش بنیان از مردم و کارکنان خواستند تا در اجرای شعار سال که زمینه ساز مشکلات است، مشارکت بیشتری داشته باشند.
وی همچنین به مردم و کارکنان یادآور شد: همواره با وحدت و با بصیرت انقلابی برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف حرکت کنید. زیرا قدرت در گرو وحدت است.
بازماندگان با اعلام اینکه کشور عزیزمان ایران بر سر گنجی خدادادی قرار دارد، گفت: به عنوان مثال ما در استان هرمزگان از نعمت دریا و مزایای آن برخورداریم که با یک محاسبه سریع می توانیم میلیون ها شغل سالم از این دریا استخراج کنیم. دریا غول بیکاری در تابوت برای همیشه و او را دفن کنید. تنها همت و اراده متقابل مردم و ملت ایجاب می کند که ایران اسلامی و استان هرمزگان طعم تحول اقتصادی را در آینده نزدیک بچشند.
وی با اشاره به تلاش دولت برای توزیع عادلانه یارانه ها گفت: باید مراقب اموال و دلسوزان فردی باشیم تا خدای ناکرده مردم عزیزمان به ویژه نسل جوان فریب دشمنان و فضای مجازی را نخورند، بلکه مسئولان باید مراقب باشند. در بین مردم و در دسترس مردم باید وضعیت کشور و کارهایی که انجام شده و می شود را تبیین کنند تا امیدها کم نشود و مردم به آینده امیدوار باشند، زیرا آینده روشن با حمایت مردم و ملت دور از انتظار نیست
یکی از علمای اهل سنت جنوب کشور گفت: به جرات می توانم بگویم کاری که مسئولان انجام می دهند انشاءالله خیلی زود نتیجه خواهد داد. و مطمئناً طعم بهبود معیشت و زندگی مردم پس از این عملیات سخت اقتصادی شیرین و شیرین خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید