آینده سیاسی کلیباف روز جدیدی است

آینده سیاسی کلیباف

روز جدید : محسنی بندپی می گوید: ما سابقه طولانی و تجربه طولانی در سوزاندن مدیران داریم. برخی از انتقادات آقای کالیباف از کنجد درست بود، اما هیچ دلیلی برای انکار تمام تجربه و توانایی او در انجام این کار وجود ندارد.

بحرینی ها برای ریاست جمهوری نامزد می شوند و سومین دوره انتخابات مجلس یازدهم در 25 ژوئن برگزار می شود، اما نامزدهای ریاست جمهوری و ریاست جمهوری هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند.
شاید تا چندی پیش، ریاست جمهوری مکرر محمد باکر کلیباف قطعی به نظر می رسید، اما پوشش رسانه ای خرید سیسمونی خانواده وی از ترکیه و بازتاب انتقادی گسترده آن، تردیدهای جدی را در مورد حجم بولتن او ایجاد کرده است.

در داخل مجلس، تاکنون تنها فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس حمایت خود را از ریاست جمهوری کلیباف اعلام کرده است، در حالی که سایر فراکسیون ها تاکنون سکوت را ترجیح داده اند که منجر به شبهه و تهمت می شود.

با توجه به شرایط کنونی، کارشناسان بر این باورند که انتخابات 13 خرداد، نه تنها از منظر ریاست مجلس، بلکه خارج از آن، نقطه آغازی برای آینده سیاسی کلیباف است، زیرا عدم رای گیری احتمالی، کلیباف را به حاشیه خواهد برد. سیاست در ایران. بازگشت به رقابت های سیاسی برای او بسیار دشوار خواهد بود، اما تمدید ریاست قوه مقننه تا حد زیادی جایگاه او را در عرصه قدرت کشور حفظ و تضمین می کند و مرحله اعاده اعتبار اجتماعی آسیب دیده او نخواهد بود. غیر ممکن.ماموریت

در تحلیلی از رای مجلس 4 ژوئن، برخی از رسیدن «فرمانده خلبان» به خط نهایی سیاسی صحبت کردند و برخی دیگر تأکید کردند که به دلیل نبود رقیب جدی، «کلیباف» همچنان بهترین گزینه برای بحرینی ها برای ریاست جمهوری خواهد بود. .

در همین حال سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی تاکید کرد که هیچ چیز در این مجلس مشخص نیست و نتیجه رای 13 خرداد می تواند همه معادلات و پیش بینی ها را بر هم بزند.
گفتگوی خبر آنلاین با محمدعلی محسنی بندپی را بخوانید:
آیا نامزدهای هیئت مدیره نهایی هستند؟
این روزها مجلس درگیر انتخابات شوراهای هیأت رئیسه است و تعداد زیادی کاندیدا به آن اضافه شده است که انتخابات شوراها را پیچیده تر و بسیار دشوارتر می کند.
فراکسیون مستقلین ولایی در این انتخابات چه جایگاهی دارد؟
فراکسیون مستقلین ولایی نیز به بررسی ویژگی ها و عملکرد شورای فعلی و همچنین انتظارات شورای قبلی در کل پرداخت. بارها درباره رئیس مجلس صحبت کرده ایم، اما هفته آینده هر کدام از نامزدها را بررسی می کنیم و به جمع بندی نهایی می رسیم.
غیر از کلیباف چه کسی برای ریاست مجلس نامزد شده است؟
یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری آقای میرتاج الدینی است که البته به طور رسمی نامزدی خود را اعلام نکرده است، اما زمزمه هایی مبنی بر کاندیداتوری وی به گوش می رسد. به نظر می رسد آقای آقاهرانی نیز قصد دارد نامزد شود.
آیا نمایندگان مجلس حضور اعضای جبهه پایداری در هیات مدیره را دوست دارند؟
برای ریاست جمهوری فکر نمی کنم که نمایندگان از کاندیدای ثبات استقبال کنند. اما فراموش نکنیم که این مجلس یک مجلس انقلابی است و تجربه نشان داده است که تا دقیقه 90 هر فرصتی پیش بیاید و نتیجه رای همه پیش بینی ها را بر هم بزند. به همین دلیل باید منتظر ماند و دید در 25 ژوئن انتخابات چگونه پیش خواهد رفت و نتیجه آن چه خواهد بود.

انتقاد از خرید سیسمونی خانواده کلیباف از ترکیه می تواند بر شمارش آرای او برای ریاست جمهوری تاثیر بگذارد؟

ما سابقه طولانی و دستاوردهای سوزان در سوزاندن مدیران داریم، اما معاونان را به دلیل اشتباهی که انجام داده اند، نمی شناسم که توانایی ها، زندگی نامه، تجربه و دانش یک نامزد را در نظر نگرفته و او را حذف کنم، نمی شناسم. برخی از انتقادات آقای کالیباف درست بود، اما دلیلی برای انکار و رد تمام تجربیات و توانایی های او در برابر آن انتقادات وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید